Павло Дуров анонсував рекламну платформу Telegram, яку сьогодні, 5 листопада, почали поширювати телеграм-канали.
«Telegram починає тестувати рекламні повідомлення. Як це позначиться на користувачах?», — йдеться у повідомленні засновника платформи Павла Дурова.
Раніше власники каналів публікували рекламу у форматі звичайних постів.
«Офіційні рекламні повідомлення, які впроваджує Telegram, будуть набагато комфортнішими для користувачів. Дохід від таких рекламних оголошень дасть змогу Telegram далі надавати користувачам безкоштовний і необмежений сервіс», — заявив Дуров.
Платформа доступна за посиланням promote.telegram.org. На сайті сервісу зазначено, що поки він працює у тестовому режимі.
На час тестового режиму весь прибуток буде йти Telegram для обслуговування месенджера. Після того, як рекламну платформу запустять у повному обсязі, частину доходів від неї зможуть отримувати власники каналів, де показується реклама.
Умови розміщення реклами в Telegram
Зазначається, що рекламодавці зможуть обрати мову та приблизну тематику каналів, на яких будуть відображатися їхні пости. Можна також обрати певні канали для розміщення реклами або, навпаки, створити список каналів, де вона не показуватиметься. Слід звернути увагу на те, що:
- рекламні повідомлення з'являтимуться в загальнодоступних каналах із кількістю передплатників щонайменше 1 тис;
- максимальний розмір рекламної публікації – 160 символів;
- рекламні повідомлення в каналах публікуватимуться лише за темою, якій присвячено цей канал;
- у рекламних повідомленнях заборонено використовувати зовнішні посилання.
«Особисті дані користувачів не збираються і не аналізуються для відображення реклами. Усі користувачі, які переглядають той чи інший канал у Telegram, бачать однакові рекламні повідомлення. На відміну від інших програм, Telegram не відслідковує, чи ви перейшли за рекламним повідомленням, і не створює на вас «досьє» на основі вашої активності», — уточнила команда месенджера.
