Facebook Pixel
IT

«Без персональних даних, як у WhatsApp-Facebook» — Дуров розповів, як працюватиме реклама в Telegram

Telegram вводить рекламу в месенджер. Це викликає побоювання щодо витоку даних користувачів.

Однак засновник месенджеру Павло Дуров зазначив, що застосунок не вводитиме користувачів в оману. Про це він написав у своєму Telegram-каналі.

Як працюватиме реклама в Telegram

У чатах месенджера не буде оголошень, адже користувачі розглядають його як застосунок для обміну повідомленнями, а не як соціальну мережу. Саме тому рекламні оголошення будуть лише у великих каналах, яких немає в інших застосунках для обміну повідомленнями.

Застосунок також не використовуватиме приватні дані користувачів для підбору реклами. За словами Дурова, у компанії вважають, що підхід WhatsApp і Facebook є аморальним. Відтак реклама орієнтуватиметься на тему каналу, а не на вподобання користувачів.

«Нам подобається підхід таких служб, як-от DuckDuckGo: монетизація послуг без збору інформації про користувачів», — зазначив він.

Дуров також зазначив, що компанія вже виправляє рекламу, яка є. На більшості ринків творці контенту в Telegram уже монетизують свій контент, продаючи рекламні публікації на своїх каналах.

Він пояснив, що реклама в Telegram — це хаотичний ринок із кількома сторонніми рекламними мережами, що просувають нав'язливі оголошення, які є причиною негативного досвіду користувачів.

Користувачі також зможуть відмовитися від реклами.

Подякувати 🎉