Telegram вводить рекламу в месенджер. Це викликає побоювання щодо витоку даних користувачів.
Однак засновник месенджеру Павло Дуров зазначив, що застосунок не вводитиме користувачів в оману. Про це він написав у своєму Telegram-каналі.
Як працюватиме реклама в Telegram
У чатах месенджера не буде оголошень, адже користувачі розглядають його як застосунок для обміну повідомленнями, а не як соціальну мережу. Саме тому рекламні оголошення будуть лише у великих каналах, яких немає в інших застосунках для обміну повідомленнями.
Застосунок також не використовуватиме приватні дані користувачів для підбору реклами. За словами Дурова, у компанії вважають, що підхід WhatsApp і Facebook є аморальним. Відтак реклама орієнтуватиметься на тему каналу, а не на вподобання користувачів.
«Нам подобається підхід таких служб, як-от DuckDuckGo: монетизація послуг без збору інформації про користувачів», — зазначив він.
Дуров також зазначив, що компанія вже виправляє рекламу, яка є. На більшості ринків творці контенту в Telegram уже монетизують свій контент, продаючи рекламні публікації на своїх каналах.
Він пояснив, що реклама в Telegram — це хаотичний ринок із кількома сторонніми рекламними мережами, що просувають нав'язливі оголошення, які є причиною негативного досвіду користувачів.
Користувачі також зможуть відмовитися від реклами.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також