Facebook Pixel

Facebook оголосив про додавання нових інструментів до своєї бібліотеки рекламних оголошень

До президентських виборів у США залишилося менше за 80 днів, і Facebook у своїй бібліотеці рекламних оголошень Ad Library анонсував нові функції, які допоможуть підвищити прозорість того, як реклама в соцмережі використовується в різних кампаніях.

Як пояснив директор з управління продуктами Facebook Роб Лезерн, тепер, коли ви переходите до бібліотеки для перегляду оголошень, що розміщуються на певній сторінці, ви також зможете побачити всіх інших рекламодавців, які розміщували рекламу з поясненням (disclaimer) «оплачено для».

«Таке пояснення означає, що рекламодавці мають принаймні одну спільну організацію, яка фінансує їх», — пояснив Лезерн.

efobfmqx0aaas7j.jpg

Facebook також додав віцепрезидентів (чинних і кандидатів) від партії до свого трекера президентських витрат, який можна додати на будь-який сайт, використовуючи новий віджет.

2008-6.png

Додатково. Компанії, що раніше зупинили розміщення своєї реклами у Facebook, оголосили, що повертаються до соцмережі. Серед них — North Face (вона однією з перших почала бойкот), Heineken, Puma та Pernod Ricard.

Подякувати 🎉