Компанія Facebook, яка володіє найбільшою однойменною соцмережею у світі, змінила назву на Meta та представила новий логотип компанії. Про це засновник Марк Цукерберг оголосив на презентації Facebook Connect.
Навіщо Facebook змінила назву на Meta
За словами Цукерберга, таке рішення пов'язане з тим, що компанія будує метавсесвіт — віртуальний світ, який поєднує всі наявні технології та пристрої. У такий спосіб компанія хоче показати, що вона є не тільки соцмережею Facebook, а й розвиває інші проєкти.
«Нині наш бренд тісно пов'язаний з одним продуктом. Але згодом, я сподіваюся, нас розглядатимуть як компанію, яка будує метавсесвіт», — заявив Цукерберг.
Він також розповів про метавсесвіт, заявивши, що головною його метою є поєднання людей і допомога їм у спілкуванні. Там можна буде спілкуватися за допомогою аватарів, а весь контент із реального світу переглядати у вигляді голограм.
Водночас у своєму блозі мільярдер написав, що розпочати торгівлю акціями під новим тикером планується до 1 грудня (MVRS), додавши, що оголошення не впливає на те, як компанія використовує чи передає дані.
Новий логотип компанії вже можна побачити перед її штаб-квартирою. Лайк замінили на логотип Meta, який до презентації Facebook Connect був завішаний полотном.
Чи зміняться назви застосунків Facebook
Meta і далі працюватиме над своїми проєктами: Facebook, Instagram і WhatsApp, а метавсесвіт розроблятиме паралельно. Водночас сама соцмережа Facebook не зміниться — вона збереже свою нинішню назву й логотип.
Реакція на ребрендинг Facebook
На новину вже відреагували в Україні. Так, віцепрем'єр-міністр — міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров у своєму Telegram-каналі заявив, що ребрендинг і зміна позиціювання такої великої компанії відбувається вперше на його пам'яті.
«Ребрендинг і зміна позиціювання компанії з мільярдною кількістю клієнтів — перший кейс на моїй пам'яті. Крок справжнього лідера з баченням».
Михайло Федоров
віцепрем'єр-міністр, міністр цифрової трансформації
Додамо, що після оголошення про зміну назви акції компанії на NASDAQ зросли на 2,25% (з $318 до $325,44) станом на 22:30 за київським часом.
Контекст Про те, що Facebook планує провести ребрендинг, стало відомо 20 жовтня. Щодо метавсесвіту, то свою ідею його створення та бачення Цукерберг розкрив у липні 2021 року. Концепція проєкту передбачає створення цифрового світу, у якому люди матимуть змогу взаємодіяти між собою за допомогою окулярів віртуальної реальності.
Пізніше стало відомо, що для створення метавсесвіту компанія оголосила про набір 10 тис. високоспеціалізованих інженерів із країн ЄС упродовж наступних п'яти років, а витратити на це вона має намір $10 млрд.