Гігант соціальних мереж Facebook планує наступного тижня провести ребрендинг. Як стало відомо виданню The Verge, глава компанії Марк Цукерберг оголосить нову назву під час традиційної щорічної конференції Connect 28 жовтня. Утім джерела не виключають, що це може статися йі раніше.
Співрозмовники видання пояснили, що нове ім’я відображатиме прагнення до побудови техногігантом віртуального світу – «метавсесвіту». За їхніми словами, як незабаром називатиметься Facebook знають навіть не усі представники топменеджменту корпорації.
У відповідь у Facebook заявили, що «чутки» не коментують.
Додатково. Facebook не стала «першопрохідцем» серед техногігантів, що вдалися до ребрендингу. Так, у 2015 році Google повністю реорганізувався в холдингову компанію Alphabet, частково на знак того, що це вже не просто пошукова система, а великий конгломерат компаній, що виробляють безпілотні авто й розробляють медичні технології.
У 2016 році Snapchat перейменувався на Snap Inc. Тоді компанія дебютувала зі своєю першою гарнітурою доповненої реальності Spectacles.
Контекст. Днями стало відомо, що Facebook оголосив про набір 10 тис. високоспеціалізованих інженерів із країн ЄС протягом наступних п’яти років, які працюватимуть над створенням метавсесвіту.
Свою ідею щодо створення метавсесвіту та її бачення глава Facebook розкрив у липні цього року. Його концепція передбачає створення цифрового світу, в якому люди зможуть взаємодіяти між собою за допомогою окулярів віртуальної реальності. Загальні інвестиції, яких потребуватиме проєкт в наступні 10 — 15 років, оцінюється в середньому в $50 млн.
В інтерв'ю The Verge Цукерберг сказав, що власний метавсесвіт компанії буде працювати на гарнітурах віртуальної реальності, а також на мобільних пристроях й ігрових консолях.