Hyundai Motor оголосив, що в межах своєї концепції H2 Solution / Strategy 2025 будує завод із перероблення пластикових відходів у водень високої чистоти.
Великий корейський чеболь Hyundai Motor Group має окрему компанію Hyundai Engineering, що займається проєктуванням заводів. Останні два роки її пріоритетний проєкт — завод із перероблення пластикових відходів у водень високої чистоти, який відповідає завданням диверсифікації діяльності компанії та максимальної екологічності виробництва енергії. Крім того, він допоможе Південній Кореї вирішити питання утилізації пластикових відходів.
За інформацією видання Korea Bizwire, вартість проєкту становитиме близько 400 млрд вон ($335 млн). Завод розміститься в районі Данджин, приблизно за 120 км на південь від Сеула, столиці та найбільшого міста Південної Кореї. Будівництво має розпочатися в першому півріччі 2022 року, а повномасштабне комерційне виробництво — у 2024 році.
Сировиною для виробництва водню будуть пластмасові відходи — пляшки, паковання, посуд тощо, яких достатньо в околицях Сеула. Планова щорічна потужність переробного заводу в Данджині — 100 тис. тонн пластикових відходів, що трансформуються у 22 тис. тонн водневих продуктів високої чистоти. Вони видобуватимуться способом піролізу та подальшої газифікації. За такого процесу перероблення пластику виділяються великі кількості вуглекислого газу. Його планується захопити за допомогою процесу Metal-CO2, який нині проходить промислові випробування на іншому заводі чеболя, сталеливарному виробництві Hyundai Steel Co в Інчхоні.
Водень, вироблений у процесі піролізу та газифікації пластику, використовуватиметься одразу в кількох галузях. По-перше, як сировина для водневих автомобілів. По-друге, для вироблення енергії на водневих паливних елементах. По-третє, для вироблення електроенергії зі спільним спалюванням водню та ЗПГ.
Нагадаємо, що чеболь Hyundai ще три роки тому запустив виробництво автомобіля на водневих паливних елементах — паркетника Nexo, який заправляється не більше 5 хвилин і може проїхати на одній заправці понад 600 км.
Абсолютна більшість автомобільних виробників усе ще вважають електромобілі на водневих паливних елементах екзотичним напрямком еволюції транспорту. А глава Hyundai із досліджень і розвитку Альберт Бірманн упевнений, що водневі силові установки життєво важливі для виконання більш складних нормативів із середніх викидів вуглекислого газу. «Ми цілком переконані, що без водню неможливо буде досягти цілей щодо викидів CO2 на 2050 рік, — заявив Бірманн на конференції Fuel Choices and Smart Mobility Summit. — Саме тому ми робимо стратегічні інвестиції в компанії-лідери, які працюють у цій галузі, щоб знизити собівартість водневих автомобілів і водночас підвищити безпеку та доступність водневої інфраструктури».