Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

Genesis Electrified G80: перший корейський преміумний електрокар

Фото: Genesis

Фото: Genesis

Преміум-бренд концерну Hyundai на шостому році існування зважився на зміну орієнтації. Камінг-аут трапився на Auto Shanghai-2021 — до того Genesis не презентувала свої моделі за межами Південної Кореї. Причому, якби не написи WORLD PREMIERE на екрані на всю стіну, камінг-аут міг би залишитися непоміченим. Дизайнери зробили все, щоб Electrified G80 не відрізнявся від своїх побратимів із ДВС. Тільки досвідчене око може визначити трохи іншу пластику бамперів, дизайн колісних дисків і майстерно замаскований люк зарядного роз'єму.

Фото: Genesis

Фото: Genesis

У салоні Genesis Electrified G80 широко використовують екологічно політкоректні оздоблювальні матеріали з вторсировини

У салоні зміни так само не кидаються в очі, хоча інтер'єрники широко використовують екологічно політкоректні оздоблювальні матеріали з вторсировини. Тут і текстиль із переробленої ПЕТ-тари, і «шпон» із відходів меблевої промисловості. Електромобільну сутність Electrified G80 видає хіба що відсутність вихлопної труби і панель-заглушка за фальшрадіаторною решіткою. Між ними компоновщики примудрилися без особливих переробок вмістити акумулятор ємністю 87,2 кВт/год і однакові електромотори (185 к. с., 350 Нм) на кожній осі, які сумарно видають 370 к. с. і 700 Нм. У самому динамічному з режимів вони катапультують седан до першої «сотні» за 4,9 секунди.

Фото: Genesis

Фото: Genesis

Завдяки 800-вольтовій електросистемі Electrified може підключатися до терміналів постійного струму потужністю до 350 кВт, що дозволяє поповнити батарею з 10 до 80% за 22 хв

Зрозуміло, флагманський седан отримав відповідну статусу комплектацію. Чого варте одне smart-шасі, створене явно з озиранням на Rolls-Royce і Mercedes. Використовуючи дані супутникової навігації і власної фронтальної камери, воно змінює жорсткість амортизаторів під ті чи ті нерівності. І без того малошумний електрокар оснастили системою активного шумозаглушення ANC-R із чотирма датчиками вібрації та шістьма мікрофонами, що заглушають гул покришок. Особлива гордість корейців — зарядні технології. По-перше, система Disconnector Actuator System (DAS) дозволяє для економії енергії перетворювати седан із повнопривідного в монопривідний і назад. За визначенням електромобіль приводиться в рух кормовим електромотором, а носовий електроніка підключає в разі інтенсивного розгону або на високих швидкостях. По-друге, завдяки сучасній 800-вольтовій електросистемі він може підключатися до терміналів постійного струму потужністю до 350 кіловат, що дозволяє поповнити батарею з 10 до 80 відсотків за 22 хвилини. По-третє, технологія двобічної передачі енергії V2L (Vehicle-to-Load) дозволяє підключати до седану зовнішні енергоспоживачі потужністю до 3,6 кіловата. Допомагають економити електрику і сонячні панелі, вбудовані в просторий дах — вони підживлюють клімат-контроль і бортову електроніку. Очікувана дальність руху — 427 кілометрів за корейським сертифікаційним циклом і 500 кілометрів — за більш оптимістичним NEDC. Не менш цікава і «бізнес-модель», за якою, починаючи з осені, продаватимуть електроседан: ставка робиться на онлайн-шоуруми а-ля Tesla плюс «прямі продажі за підтримки довірених агентів».

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Фото: Genesis

Фото: Genesis

Зовні відрізнити Electrified G80 від звичайного G80 можна тільки через відсутню вихлопну трубу


Коментарі

Всі новини