Редактор
«Авто» Сергій Суховський про новинки авторинку

Фото: Genesis
розповідає про новинки Женевського автосалону. Преміальний суббренд Hyundai відкрив зовнішність свого бестселера за допомогою «дизайнерських візуалізацій».
Перша думка – перед нами концепт-кар. Тому вся увага зосереджена саме на дизайні, а технічна інформація практично відсутня. І взагалі, ну не може серійний автомобіль виглядати настільки спокусливо. Але це не так – продажі G80 в Кореї почнуться вже наприкінці місяця, а до початку осені новинка добереться й до Європи.

Першим нову дизайнерську парадигму марки Athletic Elegance цього січня приміряв кросовер GV80. І зібрав захоплену пресу завдяки тонкій гармонії між тевтонською строгістю й латинським драматизмом.

Фото: Genesis
Завдяки ще більш зрушеній назад кабіні і заваленим стійкам седан виглядає як хрестоматійний фастбек. До класики 30-х років відсилають й увігнута а-ля підкова корма, й подвійні світлодіодні смуги Parabolic Line, що накреслені фарами, продовжені повітрозабірниками за передніми арками і закінчуються ліхтарями.
Але седан однозначно затьмарює його за всіма параметрами. А ще сильніше – більшість конкурентів за E-класом. Подумки примірьте йому радіаторну решітку і емблеми будь-якого преміум-бренду — уява не відторгне ані ніздрі BMW, ані пащу Jaguar, ані гриль Mercedes.
За принципом протилежностей, що притягуються, елегантність й динамізм не просто уживаються у зовнішності G80, але й доповнюють один одного, не дозволяючи седану вдаватися до крайнощів. Корейці вже давно навчилися робити «дорого» – бракувало тільки породи і шлейфу аристократизму. Тепер вони є.

Фото: Genesis
Салон седана ще більше перегукується з кросовером GV80, намальованим у стилістиці Beauty of White Space. З нового – лише «шайба», що обертається. КП замість рудиментарного важеля і широкоформатний 14,5-дюймовий тачскрін мультимедійної системи.
У G80 є що розглядати, а ось почитати поки що нічого. Достеменно відомо лише про те, що тут будуть використані високотехнологічні системи допомоги водієві ADAS. І те, що у авто та ж сама модульна платформа з поздовжнім розташуванням двигуна, що і у GV80. Базовим у седана буде привід на задню вісь, а версія 4х4 – опціональною. Логічно припустити, що лінійка моторів також буде загальною. Зараз у ній три турбодвигуни: дизель (3000 куб. см, 278 к. с.) і пара «бензинів» (2500 куб. см, 304 к. с. і 3500 куб. см, 380 к. с.). А ось у плані КПП – жодного плюралізму, тільки 8-ступінчастий «робот» з двома зчепленнями.
Корейці розповідають про новинку як про третє покоління G80, «забуваючи» про те, що такий індекс з'явився лише 2016-го, а дві перших ітерації седана іменувалися Hyundai Genesis (2008-2014 рр.), які зі свого боку базувалися на корейській версії Mitsubishi Debonair. Що ж, історія і родовід – єдине, чого поки бракує корейському бренду.