Компанія Boeing схиляється до припинення виробництва літаків 737 MAX через те, що терміни його повернення в експлуатацію затягуються, а призупинення польотів триватиме майже рік, пише The Wall Street Journal із посиланням на свої джерела.
Федеральне управління цивільної авіації (FAA) знову дозволить польоти лайнерів 737 MAX і схвалить програму підготовки пілотів не раніше лютого, що на два місяці пізніше, ніж планувала Boeing, адже компанія недостатньо швидко передавала інформацію, необхідну регулятору для сертифікації літака.
Контекст
- У жовтні 2018 року Boeing 737 індонезійської компанії Lion Air впав у Яванське море. Тоді загинуло 189 осіб.
- В Ефіопії 10 березня розбився пасажирський літак Boeing 737 авіакомпанії Ethiopian Airlines. Він летів у Найробі, Кенія. На борту були громадяни більше 30 країн — 149 пасажирів і 8 членів екіпажу. Всі вони загинули.
- Після цього багато країн, включаючи Росію, США та держави Євросоюзу, призупинили експлуатацію літаків цієї серії з міркувань безпеки.
- Останні 55 років Boeing 737 був найбільш популярним літаком у світі, однак до кінця жовтня він отримав 15,1 тис. замовлень на будівництво літаків, тоді як його конкурент Airbus A320 — 15,2 тис.
- Наприкінці листопада авіакомпанії Boeing заборонили видавати сертифікати льотної придатності на літаки 737 MAX. Тепер їх можна отримати лише в авіаційної влади країни.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні