Українські дизайнери запропонували мутаційно-радіаційну концепцію брендингу для Чорнобиля

Фото: chernobl.city

Дизайнери Михайло Вербицький і Ярослав Козлітін розробили туристичну бренд-концепцію для Чорнобиля. За основу взято меми про мутації і художній образ радіаційного світіння.

Дизайнери запропонували втілити своє рішення в життя за допомогою трансформації звичних речей для мерчу: сумок, худі і футболок.

А ще показали, як могла б виглядати колаборація з великими компаніями на білбордах.

За задумом, одяг і аксесуари повинні бути виготовлені з матеріалів з люмінесцентними характеристиками, без нанесення принтів. Дизайнери пояснюють це тим, що радіація не має власної візуальної форми, а здатна лише впливати на об'єкти, тому графічні елементи не застосовують.

«Мені стало цікаво подумати, яким повинен бути бренд міста. Напевно, щонайменше — прикольним. Це ж Футурама у нас під боком. Скільки ігор і контенту створено на основі нашої батьківщини. Тема радіації дуже мемічна і буде тупо не скористатися існуючим культурним явищем», — написав у Facebook Вербицький.


Читати на The Page