Дизайнери Михайло Вербицький і Ярослав Козлітін розробили туристичну бренд-концепцію для Чорнобиля. За основу взято меми про мутації і художній образ радіаційного світіння.
Дизайнери запропонували втілити своє рішення в життя за допомогою трансформації звичних речей для мерчу: сумок, худі і футболок.

А ще показали, як могла б виглядати колаборація з великими компаніями на білбордах.


За задумом, одяг і аксесуари повинні бути виготовлені з матеріалів з люмінесцентними характеристиками, без нанесення принтів. Дизайнери пояснюють це тим, що радіація не має власної візуальної форми, а здатна лише впливати на об'єкти, тому графічні елементи не застосовують.
«Мені стало цікаво подумати, яким повинен бути бренд міста. Напевно, щонайменше — прикольним. Це ж Футурама у нас під боком. Скільки ігор і контенту створено на основі нашої батьківщини. Тема радіації дуже мемічна і буде тупо не скористатися існуючим культурним явищем», — написав у Facebook Вербицький.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Не один у полі: як бізнес-комʼюніті допомагає підприємцям масштабуватися
Кримінальний тиск на бізнес в Україні: виклики для інвесторів та юридичний захист