З квітня Snapchat, Facebook, Twitter та YouTube не отримали майже $9,85 млрд виторгу через нові правила конфіденційності Apple, що з'явилися у квітневому оновлені iOS 14.5. Про це повідомляє видання Financial Times.
Нова політика прозорості додатків зобов’язує програми запитувати дозвіл, перш ніж відстежувати поведінку користувачів, щоб показувати їм персоналізовану рекламу. Більшість користувачів відмовилася надавати дозвіл, що позбавило рекламодавців можливості таргетувати рекламу, тож вони скоротили свої рекламні бюджети на Snap, Facebook, Twitter та YouTube. Кошти спрямувалися на користувачів Android і на власний рекламний бізнес Apple, що розвивається.
Головна операційна директорка Facebook Шеріл Сендберг заявила, що зміни в конфіденційності пристроїв означали, що «точність націлювання наших оголошень зменшилася, що збільшило витрати на досягнення результатів для наших рекламодавців».
Найбільше у відсотках доходу втратила компанія Snap, оскільки вона орієнтується на смартфони, водночас Facebook втратив найбільше в абсолютному вираженні через свій розмір. Lotame, компанія з рекламних технологій, підрахувала, що чотири технологічні платформи втратили 12% доходу в третьому й четвертому кварталах, або $9,85 млрд.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
На столичному готелі «Україна» з’явилась арт-інсталяція, присвячена українським піхотинцям