Користувачі Facebook почали отримувати сповіщення з проханням дозволити застосунку відстежувати їхню активність. Такі тести компанія проводить через зміни у налаштуваннях конфіденційності, які вводить Apple.
Ці зміни призведуть до того, що Facebook не зможе збирати відомості про користувачів для таргетингу реклами, передає Bloomberg.
У 2021 році Apple змінить політику конфіденційності та змусить розробників питати дозвіл на збір даних та доступ до IDFA. Такі зміни негативно вплинуть на рекламний бізнес Facebook, адже більшість користувачів не погодяться на цей збір.
Для вирішення проблеми у Facebook постановили виводити спливаюче вікно, яке з'являтиметься до вікна iOS, яке попереджує, що соцмережа збирає відомості.
Також у Facebook зазначили, що такі правила зашкодять малому бізнесу, а також Apple не повідомляє користувачам про переваги персоналізованої реклами.