Аналітики дали політикам нові підстави для звинувачень Google і Facebook в монополізмі

Рейтинг AppsFlyer присвячений розстановці сил на ринку реклами в мобільних застосунках

Дослідницька компанія AppsFlyer представила свій щорічний рейтинг Performance Index, присвячений розстановці сил на ринку реклами в мобільних застосунках. Перші місця практично у всіх категоріях посіли Facebook і Google. Facebook перемогла в 79% категорій за ступенем впливу, а Google — в 82% категорій за обсягами реклами.

Аналіз показав, що Facebook в цілому бере за свої послуги більше. Тільки в сфері неігрових мобільних застосунків реклама Google в середньому обходиться дорожче, але її відрив не можна назвати відчутним.

Google з великим відривом перемагає на ОС Android, а Facebook — на iOS.

У рейтингу також відзначається різке нарощування масштабів діяльності платформи для просування ігор і мобільних застосунків Unity Ads, що дозволило їй зайняти лідируюче положення в категорії ігрових застосунків. Домогтися цього їй вдалося за рахунок різкого стрибка об'ємних показників утримання користувачів, хоча за показниками якості вона все ще поступається конкурентам. Вона посіла перше місце за впливом у категоріях гіперказуальних ігр та аркадних ігор і знаходиться відразу ж за двійкою лідерів в інших 14 ігрових категоріях.

Контекст. Домінування Google і Facebook в тому числі на ринку інтернет-реклами вже давно викликає занепокоєння влади США і ЄС. У Конгресі США 6 жовтня була представлена доповідь, складена за підсумками річного розслідування щодо високотехнологічних компаній Apple, Amazon, Google і Facebook.

Автори вважають, що ці компанії зловживають своїм становищем на ринку, поводяться як монополісти і шкодять конкуренції. Як вихід із ситуації, що склалася, вони запропонували примусово виділити зі складу цих компаній частину операцій і ввести для них обмеження на поглинання інших компаній.

В цілому звинувачення, представлені в доповіді, по суті, мало чим відрізняються від висловлених раніше під час слухань в Конгресі.

Міністерство юстиції США і генеральна прокуратура планують подати судовий позов відносно Google. В результаті корпорація може втратити браузер Chrome і частину свого рекламного бізнесу.

Днями стало відомо, що влада ЄС готує список, до якого можуть увійти до 20 великих високотехнологічних компаній. До них застосують «більш суворе» регулювання для обмеження їх домінування на ринку і стимулювання конкуренції.

Читати на The Page