Facebook Pixel

При параді. Яким має бути сучасний під'їзд

Вхідна група, раніше під'їзд, а по-модному фоє або лобі, завжди була й залишається останнім буфером між вулицею та квартирою. Саме за нею найчастіше судять і про якість житла, і про ставлення девелопера до свого продукту. The Page розпитало девелоперів про місце, з якого починається не тільки дорога додому, але й шлях до серця клієнта.

Як змінилися місця загального користування в новобудовах

За останні декілька років місця загального користування (МЗК) отримали нове народження — тренд на облаштування вхідних груп із застосуванням якісних, не найдешевших матеріалів, а також авторського підходу до проєктування з урахуванням тенденцій і функціоналу дійшов і до київських новобудов.

Звичайно, далеко не до всіх. І справа зовсім не в дорожнечі, а, найімовірніше, у підході до позиціювання. Є ті, хто заморочується через облаштування території, але «забувають» про місця, через які ти проходиш день у день, а головне — його першим бачать гості.

Ще п'ять-десять років тому між якістю оформлення вхідних груп у дорогих новобудовах і під'їздах будинків масового сегмента була справжня прірва. Однак наразі холи в будинках комфорт-класу мають своє обличчя завдяки дизайнерським рішенням, якісним оздоблювальним матеріалам і продуманому функціоналу.

«З повною впевненістю можна стверджувати, що сьогодні важливим є не тільки те, як виглядають особисті квадратні метри, але й наскільки привабливим буде навколишній простір, — говорить Євген Бінявський, керівник департаменту з якості будівництва компанії «Інтергал-Буд». — Йдеться не тільки про територію, що, безумовно, вимагає грамотного підходу до планування й освоєння ділянки, застосування тенденцій у ландшафтному дизайні, але й про вхідні групи та місця загального користування».

Уявлення покупців про те, як повинен виглядати під'їзд, за його словами, серйозно еволюціонували за останні 5 років. «Незалежно від класу вони очікують побачити просторий, світлий, красивий, функціональний хол зі зручною навігацією та сучасними інноваційними рішеннями щодо доступності й безпеки», — переконаний Бінявський.

За словами девелоперів, з якими спілкувалося The Page, дизайн вхідних груп є так само важливим для покупця, як і місце розташування, інфраструктура та благоустрій. Адже ця зона завжди сприймається дуже особисто.

За словами Вікторії Зими, директора з маркетингу SAGA Development, для покупця важливими є комфорт, наявність зон для відпочинку та ділових зустрічей, безпека, інклюзивність і зрозуміла навігація.

«Серед наших покупців багато творчих людей, зокрема архітекторів і дизайнерів, тому вони звертають увагу і на стиль оформлення МЗК, і на їхню відповідність загальній концепції», — ділиться спостереженнями вона.

Утім, незалежно від того, ким будуть ваші мешканці, вони все одно проведуть ревізію вхідних груп і місць загального користування. Хороший під'їзд у рівній мірі є важливим і для художників, і для айтішників, і для зірок шоу-бізнесу, і для мам у декреті.

З чого починається будинок

Фахівці ринку нерухомості стверджують, що красиво і грамотно оформлені вхідні групи впливають на сприйняття майбутніми мешканцями всього комплексу, а отже, можуть управляти продажами. Якщо театр починається з вішалки, то житловий будинок — з під'їзду.

Саме тому, вважають у компанії City One Development, завжди дуже важливо враховувати запити клієнтів, їхні очікування від комфорту в багатоквартирному будинку. Оскільки забудовники нехай і борються за покупця, але кожен по-своєму. «Важливими є продуманість і практичність у поєднанні зі стилем і «класністю» самого об'єкта», — пояснюють експерти.

Вікторія Зима розповідає, що не варто забувати про те, що МЗК — це повноцінний напівприватний простір для жителів. «Під час розробки проєкту МЗК ми виходимо з того, що жителям і їхнім гостям має бути комфортно там перебувати, зустрічатися, спілкуватися із сусідами. Наприклад, для холів і лобі важливо багато світла і простору, живі рослини, зручні якісні меблі, в окремих випадках – твори мистецтва».

В «Інтергал-Буд» переконані, що невигадливе за сьогоднішніми мірками оздоблення загальних зон, як-от пофарбовані стіни й дешева плитка, що кинули на підлогу на швидку руку, покупцеві не потрібне, так само, як і бабуся-божа кульбабка, що відверто нудьгує за стійкою ресепшн.

Під час створення інтер'єру лобі, розповідає керівник департаменту з якості будівництва «Інтергал-Буд», має значення не тільки зовнішня естетика, але й комфорт майбутніх мешканців.

Тому, крім гарного оздоблення, у вхідній групі важливо грамотно зонувати простір: виділити зону ресепшн і гостьову зону для приймання відвідувачів, передбачити зручність проходу мешканців до приватної частини — поштових скриньок і ліфтових холів.

«Приміром, у наших ЖК є м'яка група очікування для гостей, лобі-ресепшн, кімнати матері та дитини, візочні. З огляду на концепцію ЖК сюди можуть додаватися переговорні зони або місця для зустрічей, публічні простори з розширеним функціоналом, наприклад для презентацій», — коментує він.

Усе це для зручності та формування правильного враження про стиль життя, який формує й продає забудовник.

«Ми використовуємо чіткі й лаконічні лінії, кольорові акценти та незвичайні елементи інтер'єру, поєднуємо природне й штучне освітлення таким чином, щоб створити приємний мікроклімат. Погодьтеся, що лампочка, яка перегоріла, і темний вузький коридор під'їзду — для багатьох це тригер з дитинства», — жартує Бінявський.

Яким повинен бути сучасний під'їзд будинку

Оцінювати дизайн і оздоблення вхідних груп досить складно, якщо під'їзд унікальний, продуманий та виконаний у власній стилістиці. Водночас є прості й зрозумілі критерії, які дозволять зрозуміти, наскільки вхідні групи в комплексі «западуть у серце» покупця.

Загальні тенденції в організації МЗК і вхідних груп, за словами Євгена Бінявського, можна схарактеризувати так: тяжіння до функціональності, авторський дизайн і концептуальний підхід до зонування, відмова від ліпнини та позолоти на користь стійких, перевірених, якісних сучасних матеріалів і мінімалізму, універсальний дизайн і доступність для всіх (мам з візочками, людей з інвалідністю, власників велосипедів), інноваційні рішення та технології.

Вікторія Зима нагадує, що дизайн місць загального користування повинен відповідати загальній концепції та «не сперечатися» з архітектурою об'єкта. Приміром, у CHICAGO Central House в оформленні стін використано червоний, зелений та бежевий кольори, в яких виконано фасад, і той же зелений мармур, який використовувався для оздоблення частини фасаду. Для повної відповідності концепції в лобі розмістили роботи американського фотохудожника Джордана Меттера з колекції Dancers after dark та української фотохудожниці Олени Візерської.

hall-of-chicago1.jpg
050-gate-ar-01470-pano-web.jpg
049-gate-ar-01310-edit-web.jpg
hall-of-chicago1.jpg Thumb 050-gate-ar-01470-pano-web.jpg Thumb 049-gate-ar-01310-edit-web.jpg Thumb

В «Інтергал-Буд» зізнаються, що в усіх проєктах, будь то комфорт або бізнес-клас, особливу увагу приділяють дизайну. Адже під'їзд, через який житель проходить щонайменше двічі на день, не повинен викликати ані антагонізму, ані відторгнення. Тому дизайну «вирви-око» або «закосу під Пшонку» в їхніх комплексах, стверджують у компанії, ви не зустрінете.

«Ще до старту продажів ми розуміємо, для кого і з якою метою створюємо житло, відштовхуючись від уподобань наших майбутніх мешканців. Приміром, ЖК «Сирецькі сади» (формат місто в місті, комфорт+) позиціюється як зелений комплекс з фруктовими садами та багатофункціональною інфраструктурою.

Цей фрейм простежується і в організації МЗК. У нашому під'їзді для оздоблення стін використовується декоративний мох, який виконано за авторським дизайном на замовлення, вхідну групу прикрашають дзеркальні панелі, стильні скриньки для кореспонденції з номерами квартир», — розповідає Євген Бінявський.

А ось у ЖК бізнес-класу «Володимирський», який поєднує в собі високу функціональність і затишок, вестибюль прикрашає панно з натурального бразильського кварциту Fusion Top. Фасад будинку облицьовано натуральним гранітом з декоративними елементами.

У компанії City One Development, у портфелі якої є проєкт бізнес-класу ЖК «Новопечерські Липки» і комфорт-класу «Святобор», зазначають, що за якістю оздоблення та використовуваних будівельних матеріалів комфорт не поступається бізнесу. Різниця, за словами представників девелопера, полягає лише в площі вхідних груп і підході до інтер'єрного рішення.

«З помітних тенденцій останніх років варто виділити збільшення площі вхідної групи та її зонування, енергоефективний підхід до освітлення, проєктування з максимальним фокусом на надходження денного світла, екологічний дизайн та озеленення, а також ергономічний підхід до проєктування».

Внутрішнє оздоблення новобудов: нічого зайвого і все під рукою

Показний зовнішній вигляд вхідних груп багато в чому залежить від того, ділиться Бінявський, які матеріали буде використано в процесі оздоблення. Непоказне тинькування або дешева фарба, що швидко стають непридатними, вважаються «пережитком минулого» навіть у сегменті комфорт-клас, який є дешевшим, ніж бізнес.

«Ми використовуємо зносостійкі, перевірені матеріали, які легко піддаються відновленню в разі непередбачуваних ситуацій. Стіни у нас частіше мають різну фактуру: їх покрито гіпсовим декоративним тинькуванням Ceresit, тип «американка» або класичне, а потім пофарбовано в нейтральні пастельні відтінки.

Частину стін і підлогу облицьовано плиткою, — розповідає директор департаменту з якості будівництва «Інтергал-Буд». — Ми працюємо тільки з перевіреними українськими та іноземними брендами. Наприклад, це керамічна плитка Opoczno (Польща), Cersanit (Польща), Zevs (Україна), Decovita (Туреччина)».

5-1.jpg
109747523-2349282042046542-898427994239411549-n.jpg
109448028-768562080620986-5078198299059685332-n.jpg
108398215-279035869825406-7535138480702439262-n.jpg
5-1.jpg Thumb 109747523-2349282042046542-898427994239411549-n.jpg Thumb 109448028-768562080620986-5078198299059685332-n.jpg Thumb 108398215-279035869825406-7535138480702439262-n.jpg Thumb

Помітний тренд останніх років — декоративне оздоблення, яке дозволяє підкреслити особливість концепції: приміром, в «Інтергал-Буді» це може бути спеціалізований мох, декоративна дизайнерська плитка, настінні мурали, квіти, вазони. У Saga Development — роботи фотохудожників, картини, квіти у вазонах і діжках, артоб'єкти.

За останні 5 років, розповіли в компанії City One Development, підхід до дизайну вхідних груп змістився у бік екологічності, використання натуральних матеріалів і озеленення. Пафос поступився місцем практичності й лаконічності, але залежно від класу – «дорогої» лаконічності.

Вікторія Зима пояснює, що забудовники взяли курс на баланс необхідного й достатнього в оздобленні. «Матеріали повинні бути якісними та сучасними. Водночас надмірно дорогі матеріали, позолота та інші атрибути розкоші – це вчорашній день і ознака відсутності смаку у замовника», — переконана експерт.

Матеріали, за її словами, кожен девелопер підбирає під об'єкт індивідуально. «В останні роки в оздобленні МЗК стали використовувати більше бетону, скла та менше мармуру й бутафорської ліпнини, що не може не радувати. Досить новий матеріал – HPL-панелі. Вони міцні, зручні в експлуатації, можуть бути майже будь-якого кольору і підходять для використання як для оздоблення фасадів, так й інтер'єру. Цей матеріал ми використовували в оздобленні частини фасадів та МЗК у RYBALSKY», — ділиться директор з маркетингу Saga Development.

В інтер'єрах та екстер'єрах сучасних під'їздів особливу роль відіграє фактор доступності. «Наявність пандусів, комфортного підходу/під'їзду та впізнаваність на відстані (читабельна вивіска й нумерація) стали обов'язковими», — розповіли в компанії City One Development.

Додаткові рішення для під'їздів новобудов

З естетикою та функціональністю впоратися можна практично усім — було б бажання, а от зі створенням єдиного цифрового середовища і впровадженням енергоефективних технологій у нас на ринку поки що сутужно.

Лише одиниці компаній розщедрюються на дорогі подібні рішення, які роблять життя набагато простішим, комфортнішим, а головне — безпечним. І хоча додаткові розумні рішення зазвичай збільшують загальний кошторис і тягнуть вгору вартість квадратного метра, попит на інтелектуальні системи є високим.

У ЖК CHICAGO Central House забудовник Saga Development встановив сенсорні системи, які не вимагають натискання – достатньо піднести до них руку. В умовах карантину такі системи виявилася дуже доречними.

«У будинках, незалежно від класу, ми впроваджуємо системи контролю доступу, які синхронізуються з мобільним застосунком SFERA, через який жителі можуть спостерігати за камерами відеоспостереження, встановленими у загальних зонах і у дворі, або відкрити двері в парадне гостю чи службі доставки. Із зовнішнього боку вхідні двері відкриваються з допомогою картки доступу, а з внутрішнього зазвичай потрібно натиснути кнопку», — розповіла Зима.

В «Інтергал-Буді» теж подбали про те, щоб уся «розумна» система відеоспостереження була доступною жителям в один клік. «Розумний» домофон дає можливість прийняти дзвінок у мобільному застосунку та відчинити вхідні двері, не підходячи до них.

Віддалений доступ до всіх служб будинку новосели отримують через мобільний застосунок My IGB з кастомізованим інтерфейсом, який буде доступний жителям комплексів уже влітку, обіцяють у компанії. Він дозволяє вирішити одразу кілька побутових питань з допомогою пари кліків.

ЖК «Новопечерські Липки»

ЖК «Новопечерські Липки»

По-перше, в ньому зібрано усе — система відеоспостереження, активації перепусток для гостей, оплата комунальних рахунків, система клубних привілеїв та інше. По-друге, можливість взаємодіяти з інженерними системами своєї квартири, встановивши додатковий модуль. Ну і, нарешті, застосунок дозволяє оперативно розв'язувати всі питання з керуючою компанією.

Але на цьому цифровізація девелоперського продукту не закінчується. Наприклад, у ЖК Intergal City система розпізнавання осіб упізнає своїх. Стороннім, щоб потрапити всередину, потрібно буде зателефонувати у відеодомофон – до квартири або консьєржа. Мешканці зможуть взагалі відмовитися від користування звичайними та електронними ключами — система розпізнавання осіб допоможе з безконтактним доступом.

Подібні інноваційні рішення — це новий рівень якості життя, захисту приватності та безпеки, який дуже скоро стане цілком звичним.

Впровадження «розумних» рішень і подібних систем, впевнені опитані забудовники, — це лише питання часу.

Подякувати 🎉