Шведський ритейлер IKEA хоче «якомога швидше» відновити діяльність в Україні, проте в компанії не уточнили конкретних строків повернення.
У IKEA наголосили, що продовжують підтримувати українських працівників і вивчають можливості підтримки постачальників.
До речі, з росії IKEA пішла лише в червні — після довгих роздумів. У компанії тоді заявили, що позбудуться виробничих активів на росії — продадуть усі чотири фабрики.
Ключовим пріоритетом для відновлення роботи магазину в Києві в компанії вважають безпеку співробітників та клієнтів.
«Нам також потрібно налагодити всі операційні процеси, щоб забезпечити функціональність роздрібних та онлайн-магазинів. Наразі ми не можемо сказати, коли це буде», — заявили у центральному офісі компанії у коментарі Forbes.
В IKEA додали, що зберігають робочі місця для всіх своїх співробітників в Україні. Працівники компанії отримують додаткову підтримку — допомогу із доступом до консультацій для підтримки психічного, фізичного та фінансового стану. Крім того, компанія створила спецфонд для покриття непередбачених витрат, з якими стикаються співробітники в Україні.

Inter IKEA Group має шість постачальників в Україні. Зараз тривають обговорення того, як компанія може підтримати їх, зокрема фінансово.
«Виробництво призупинено, але ми сподіваємося, що зможемо відновити постачання, як тільки дозволять обставини», — заявляють у компанії.
В IKEA також зазначили, що забезпечили підтримку клієнтів, яка стосується здебільшого повернення коштів за відкладені замовлення.
Довідково. IKEA — це транснаціональна корпорація, заснована у Швеції, яка розробляє і реалізує швидкозбірні меблі, кухонну техніку й аксесуари для дому. Штаб-квартира розташована в Нідерландах. З 2008 року вона є найбільшим у світі меблевим продавцем.
Перший фізичний магазин IKEA в Україні відчинив двері 1 лютого 2021 року. Він працює в столичному ТРЦ Blockbuster Mall на другому поверсі.
За рік роботи IKEA в Україні опрацювала понад 148 тис. замовлень в онлайн-магазині та понад 8 тис. — у фізичному магазині в Києві.
IKEA вийшла на ринок України 14 травня 2020 року, запустивши онлайн-магазин. Станом на кінець квітня 2021 року сайт відвідали понад 2,5 млн українців.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!