Facebook Pixel

Чому IKEA вважає ринок України перспективним і нарощує свій асортимент

За півтора року роботи в Україні шведська корпорація IKEA розширила свій асортимент у півтора раза та працює над тим, щоб задовольнити попит українців на креативні рішення планування простору.

Перед заходом на ринок фахівці компанії навідалися до помешкань українців і дізналися про їхні потреби та бажання.

Як зазначила в інтерв'ю The Page в. о. заступника менеджера ІКЕА в Україні Ольга Ільчишина, результати компанії в Україні показують, що є велика потреба в креативних рішеннях для зберігання речей через обмеження житлового простору.

В IKEA помітили, як стрімко розвивається наш ринок нерухомості, з’являються нові комплекси на околицях міста, як-от «Комфорт Таун», а також те, що багато українців продовжують проживати у старих будинках, зокрема, тісних хрущовках.

Quote«Продажі ІКЕА в Україні виправдали наші дослідження, адже особливим попитом користувалися товари, починаючи з простих коробок і шаф, до нашого модульного ряду PAX», — наголосила представниця компанії.

Як розповіли в компанії, виходячи на ринок України, з дослідження споживацьких інтересів в IKEA вже знали про велику прив'язаність українців до кухні та кухонних товарів.

Відповідаючи на запитання, коли з’являться в магазині у Києві «знамениті фрикадельки» та інші продуктові товари компанії, Ольга Ільчишина відповіла: «Ми знаємо, що в Україні дуже розвинута культура харчування і хотіли б привнести її в наші магазини в Україні, тому що це також унікальні продукти IKEA».

Втім, у компанії не поспішають підтверджувати дані про відкриття другого магазину в Києві. Інформацію про це озвучили на початку під час відкриття нового київського ТРЦ Respublika Park. Зокрема, заявлялося, що в ТРЦ відведена площа під магазин бренду. Однак, як згодом уточнили The Page в компанії, договір зі шведською компанією ще не підписали.

«Ми радо поділимося своїми планами щодо розширення, щойно настане чаc», — відповіла на запитання про другий магазин Ільчишина.

Quote«Наша мета — бути доступними для багатьох людей, тому IKEA створює нові формати, щоб бути доступною, комфортною для покупців, екологічною і сьогодні, і в майбутньому. Ми найбільше фокусуємося на тому, аби пропонувати онлайн-послуги та розвинути багатоканальне середовище з новими каналами для продажів і форматами, що відповідають новій споживацькій поведінці та тенденціям. Водночас вважаємо, що все варто робити крок за кроком», — пояснила в. о. заступника менеджера ІКЕА.

Довідково. IKEA — це транснаціональна корпорація, заснована у Швеції, яка розробляє і реалізує швидкозбірні меблі, кухонну техніку й аксесуари для дому. Штаб-квартира розташована в Нідерландах. З 2008 року вона є найбільшим у світі меблевим продавцем.

Перший фізичний магазин IKEA в Україні відчинив двері 1 лютого 2021 року. Він працює в столичному ТРЦ Blockbuster Mall на другому поверсі.

За рік роботи IKEA в Україні опрацювала понад 148 тис. замовлень в онлайн-магазині та понад 8 тис. — у фізичному магазині в Києві.

IKEA вийшла на ринок України 14 травня 2020 року, запустивши онлайн-магазин. Станом на кінець квітня 2021 року сайт відвідали понад 2,5 млн українців.

Подякувати 🎉