Понад 200 тис. українців відвідали фізичний магазин шведського меблевого ритейлера IKEA в Україні станом на початок березня 2021 року. Щодня компанія оформлювала в середньому 750 замовлень в онлайн- та фізичному магазині. Про це повідомили в пресслужбі IKEA.
«Зацікавлення товарами IKEA підтвердило наші оптимістичні очікування, адже з першого дня ми спостерігали суттєвий рівень продажів як за кількістю покупок, так і за кількістю товарів у кожній із них. Успіхом користувалися товари всіх категорій, але найчастіше покупці надавали перевагу товарам із категорії «кухонне приладдя», «столові набори та посуд» і товарам для облаштування дому», — зазначили в компанії, додавши, що особливою популярністю користуються товари для зберігання (прості коробки, шафи, модульний асортимент компанії PAX, а також аксесуари).
В IKEA також додали, що наразі кількість співробітників компанії в новому магазині, онлайн-магазині та пунктах видачі товарів досягає приблизно 250 осіб.
Плата за самовивіз в IKEA
В IKEA також пояснили причину того, чому компанія почала брати плату за самовивіз. У компанії зазначили, що це пов’язано з додатковими зусиллями для того, щоб «доставка замовлень мала якомога менший вплив на клімат, а її ціна краще відображала збільшені операційні витрати на таку послугу, особливо через пандемію».
Контекст. Перший фізичний магазин IKEA в Україні відчинив двері 1 лютого 2021 року. Він працює на другому поверсі столичного ТРЦ Blockbuster Mall.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Не один у полі: як бізнес-комʼюніті допомагає підприємцям масштабуватися
Кримінальний тиск на бізнес в Україні: виклики для інвесторів та юридичний захист