Перший супермаркет лідера продовольчого ритейлу Європи — відомого німецького дискаунтера Lidl може з'явитися не в Києві, а в Івано-Франківcьку.
Як повідомив міський голова Руслан Марцінків в ефірі місцевого радіо «Західний полюс», у місті планували відкрити французький гіпермаркет Auchan SA — «Ашан Україна». Проте через карантин ця ідея наразі на паузі, зате планують зайти інші міжнародні мережі.
«Знаємо про те, що хоче відкриватися Lidl. Тобто спершу Lidl мав відкриватися в місті Івано-Франківську, також KFC, який теж хоче відкрити свою мережу. От про це — ймовірніше», — зазначив Марцінків.
Конкретних дат відкриття магазину Lidl міський голова не назвав. Втім, експерти вважають, що для запуску торговельної мережі потрібно щонайменше рік.
Хоча чуткам про появу мережі в Україні вже понад 2 місяці, івано-франківський мер — перший, хто відкрито повідомив про переговори.
Наразі офіційного підтвердження компанії немає. Це пов'язано із внутрішньою політикою: Lidl зазвичай не афішує свої плани.
Також, за словами Марцінківа, у Франківську планують відкрити перший ресторан швидкого харчування мережі KFC. Його, імовірніше за все, розмістять у районі, де натепер розташований McDonald’s.
KFC — американська мережа ресторанів швидкого харчування, заснована в 1957 році, яка спеціалізується на стравах із курятини. Ресторани мережі працюють нині майже по всьому світу.
Успішний світовий бекграунд навіть під час локдауну
На переконання голови правління Асоціації ритейлерів України Андрія Жука, сильна сторона німецького дискаунтера — у системній стратегії, що допомагає відкриватися в нових країнах навіть під час локдауну.
Наприклад, у жовтні мережа зайшла в Латвію, де одночасно відкрилися 15 її магазинів на території всієї країни. Спочатку оператор визначив майданчики та побудував магазини, але коли почався карантин, довелося трохи відкласти запуск. Утім, компанія ухвалила рішення запускати проєкт навіть під час обмежень.
За словами Жука, поява такого сильного гравця пожвавить український ринок: з одного боку, важливий елемент довіри до нашої країни, з іншого — конкуренція зробить ринок ще сильнішим.
Раніше Андрій Жук у коментарі зазначив, що наразі зарано говорити про те, яку стратегію обере Lidl в Україні. Аналізуючи його тактику ведення бізнесу в інших країнах, експерт припустив, що дискаунтер зосередиться на відкритті магазинів як у містах, так і в приміській зоні.
Lidl — магазин низьких цін
За своєю суттю німецька мережа — жорсткий дискаунтер, чим і приваблює покупців. Концепт побудований на гаслі: ми продаємо вам товари найвищої якості за найнижчою ціною. Дисконтні магазини Lidl працюють у 33 країнах світу. Найбільша їх кількість зосереджена в рідній Німеччині — приблизно 3,2 тис. На німецькому ринку в компанії працюють понад 90 тис. людей. А заснована вона понад 90 років тому — 1930-го.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також