Популярна в Європі міжнародна мережа супермаркетів Lidl готується найближчим часом зайти на ринок України, повідомило німецьке видання Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішні документи компанії.
Однак, як стверджує видання, у компанії усвідомлюють, що експансія буде непростою. Згідно з документами, передбачається, що Lidl конкуруватиме з українською мережею ATБ, яка має понад 1000 магазинів на місцевому ринку.
За даними польського видання Wirtualna Polska, компанія вже визначилася з керівником головного офісу Lidl в Україні — це 47-річний Адам Міщишин. Документ про його призначення підписав гендиректор Lidl Герд Хшановський. Раніше Міщишин вісім років очолював цю саму мережу в Польщі.
Співрозмовники газети стверджують, що керівництво Lidl ухвалило рішення про вихід на український ринок через високі темпи його зростання.
За даними німецької преси, Lidl дуже хотіла б повторити «польський» успіх в Україні. Це підтверджує, зокрема, і вибір Адама Міщинина як керівника бізнесу Lidl у країні. Саме завдяки його зусиллям сьогодні мережа налічує майже 760 маркетів у Польщі та є одним із найбільших гравців на роздрібному ринку.
Загалом дисконтні магазини Lidl працюють у 33 країнах світу. Минулого тижня мережа зайшла в Латвію, де одразу відкрилися 15 її магазинів. Однак найбільшу кількість магазинів мережі має рідна для неї Німеччина — приблизно 3,2 тисячі. На німецькому ринку в компанії працюють понад 90 тисяч людей. Компанія заснована понад 90 років тому — у 1930-му.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також