Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

«Це великий комплімент нашій країні». Плюси і мінуси появи Lidl на українському ринку — думки ритейлерів

Від появи мережі Lidl виграють і покупці, і країна, і ринок ритейлу. Фото: gondola.be

Від появи мережі Lidl виграють і покупці, і країна, і ринок ритейлу. Фото: gondola.be

Вихід лідера продовольчого ритейлу Європи — відомого німецького дискаунтера Lidl — на український ринок стане великим компліментом нашій країні. Від цього виграють усі: і покупці, і країна, і ринок ритейлу, вважають оператори ринку.

Навіть сама заява компанії про інтерес до України вже є великим плюсом, високою оцінкою нашій економіці та ринку, заявив член ради директорів BGV Group і co-founder мережі КОЛО Сергій Войцеховський в інтерв'ю YouTube-каналу «За рамками ритейлу».

Quote«Це велика системна іноземна компанія, яка зазвичай працює на розвинених ринках. У Lidl немає мережі на африканських ринках, ринках Азії, на підозрілих ринках і в економіках. Тож це комплімент нашій країні», — наголосив Войцеховський.

«Це не означає, що хтось програє»

Коментуючи чутки про те, що поява німецького дискаунтера в Україні, якого називають основним конкурентом АТБ, змусить піти інших гравців, Войцеховський зазначив, що, навіть займаючи велику нішу, Lidl не став лідером на жодному з ринків, де компанія є присутньою.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Quote«Наприклад, ринок сусідньої Польщі. Там є Lidl із 500 — 600 чи навіть 700 магазинами. Але водночас там є Biedronka — мережа з понад 3 тис. дисконтних магазинів у понад тисячі населених пунктів Польщі, яка є №1 на ринку. На додачу Lidl розвиває польський ринок десятки років», — пояснив експерт.

Тож прихід в Україну європейського ритейлера хоча й посилить конкуренцію між гравцями, це не означає автоматичного усунення інших операторів ринку.

Quote«По-перше, це не означає, що хтось виграє, а хтось програє. У реальному житті все працює інакше. Можна вдвох як виграти, так і програти. Можна вдвох як відкрити більше магазинів, так і закрити більше магазинів. Тобто це жодним чином не вплине на закриття та вихід із ринку якихось операторів, що діють в Україні. По-друге, вважаю, що Lidl здатний повноцінно розвиватися на українському ринку, але це буде тривалим процесом. Це не та компанія, яка робить ставку на швидкий розвиток», — додав він.

Головне, що від появи такого гравця виграють усі мешканці України, адже Lidl пропонує як якісний сервіс, так і якісний товар за хорошу ціну, зауважив експерт.

Підписуйтесь на нас в Google News!

Успішний світовий бекграунд навіть під час локдауну

На переконання голови правління Асоціації ритейлерів України Андрія Жука, сильна сторона німецького дискаунтера — у системній стратегії, що допомагає відкриватися в нових країнах навіть під час локдауну.

Наприклад, у жовтні мережа зайшла в Латвію, де одночасно відкрилися 15 її магазинів на території всієї країни. Спочатку оператор визначив локації та побудував магазини, але коли почався карантин, довелося трохи відкласти запуск. Утім, компанія ухвалила рішення запускати проєкт навіть під час обмежень.

Quote«Це стало подією для всіх. Для мене було цікаво, що не лише в Україні є черги до торгових центрів, але й у Східній Європі також є», — зауважив Жук.

За його словами, поява такого сильного гравця пожвавить український ринок: з одного боку, важливим є елемент довіри до нашої країни, з іншого — конкуренція зробить ринок ще сильнішим.

Раніше Андрій Жук у коментарі The Page зазначив, що наразі зарано говорити про те, яку стратегію обере Lidl в Україні. Аналізуючи його тактику ведення бізнесу в інших країнах, експерт припустив, що дискаунтер зосередиться на відкритті магазинів як у містах, так і в приміській зоні.

Quote«Варто зазначити, що головний конкурент Lidl в Україні – це не інші торгові мережі, а передусім особливості ведення бізнесу в Україні, слабкий захист міжнародних інвестицій, високі ставки за еквайрингом і низька купівельна спроможність у регіонах», — додав він.

Довідково. Дисконтні магазини Lidl працюють у 33 країнах світу. Найбільшу кількість магазинів мережі має рідна для неї Німеччина — приблизно 3,2 тис. На німецькому ринку в компанії працюють понад 90 тисяч людей. Компанія заснована понад 90 років тому — 1930-го.

Коментарі

Всі новини