Facebook Pixel

У Броварах з’явився дизайнерський супермаркет у стилі Венеційського карнавалу

Новий дизайнерський «Сільпо» в Броварах. Фото: пресцентр «Сільпо»

Новий дизайнерський «Сільпо» в Броварах. Фото: пресцентр «Сільпо»

23 листопада в Броварах відкрився новий дизайнерський супермаркет «Сільпо» в стилі Венеційського карнавалу. Це другий дизайнерський супермаркет мережі в місті, загалом їх у Броварах вже три.

Інтер'єр магазину наповнений головними атрибутами карнавалу – пишними костюмами, масками та віялами. Щоб підкреслити вишуканий асортимент «Сільпо», в супермаркеті розмістили як класичні карнавальні маски, так і з тематикою продуктів. Наприклад, маску сирної людини, маску-морозива та маску із солодощами.

До створення дизайну супермаркету команду «Сільпо» надихнув найвідоміший костюмований маскарад Італії. Гості нового супермаркету цілодобово можуть стати учасниками костюмованого яскравого свята, яке відбувається щороку у Венеції напередодні Великоднього посту.

Telegram Logo

Концепція передбачає в асортименті магазину збільшену частку власного імпорту з Італії, зокрема сирів і м’ясних виробів. А відділ кулінарії щоденно готуватиме страви італійської кухні.

Контекст. Влітку власник «Сільпо» оголосив про відкриття мережі фітнес-клубів Apollo Next.

Торгово-промислова група Fozzy Group — один із найбільших українських ритейлерів, чия мережа охоплює понад 690 торгових точок в Україні. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети «Сільпо», гуртові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому «Фора», дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo. Загалом останніми роками відкрилося майже 100 дизайнерських супермаркетів «Сільпо».

Коментарі

Всі новини