23 листопада в Броварах відкрився новий дизайнерський супермаркет «Сільпо» в стилі Венеційського карнавалу. Це другий дизайнерський супермаркет мережі в місті, загалом їх у Броварах вже три.
Інтер'єр магазину наповнений головними атрибутами карнавалу – пишними костюмами, масками та віялами. Щоб підкреслити вишуканий асортимент «Сільпо», в супермаркеті розмістили як класичні карнавальні маски, так і з тематикою продуктів. Наприклад, маску сирної людини, маску-морозива та маску із солодощами.
До створення дизайну супермаркету команду «Сільпо» надихнув найвідоміший костюмований маскарад Італії. Гості нового супермаркету цілодобово можуть стати учасниками костюмованого яскравого свята, яке відбувається щороку у Венеції напередодні Великоднього посту.
Концепція передбачає в асортименті магазину збільшену частку власного імпорту з Італії, зокрема сирів і м’ясних виробів. А відділ кулінарії щоденно готуватиме страви італійської кухні.
Контекст. Влітку власник «Сільпо» оголосив про відкриття мережі фітнес-клубів Apollo Next.
Торгово-промислова група Fozzy Group — один із найбільших українських ритейлерів, чия мережа охоплює понад 690 торгових точок в Україні. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети «Сільпо», гуртові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому «Фора», дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo. Загалом останніми роками відкрилося майже 100 дизайнерських супермаркетів «Сільпо».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Вітальність у бізнесі: як ШІ оцінює енергію співробітників та чим це корисно компаніям?
Безперервне навчання. Як та чому освіта впливає на якість реабілітації військових