Facebook Pixel

Тренування онлайн, офлайн та космічна назва: власник «Сільпо» відкриває мережу фітнес-клубів

Apollo Next: Сільпо відкриває мережу спортклубів — ціни та дати. Фото: Apollo Next

Apollo Next: Сільпо відкриває мережу спортклубів — ціни та дати. Фото: Apollo Next

Fozzy Group Володимира Костельмана у вересні запустить мережу спортклубів Apollo Next. Надалі компанія планує розвивати мережу доступних технологічних спортклубів. Онлайн-тренування можна почати вже з 1 серпня, розповіла пресслужба компанії.

Восени ж відкриються три основні спортклуби в ТРЦ Dream Town 1, «Арена Сіті», «ХарьОК». Назви майданчиків будуть пов'язані з програмою космічних польотів NASA.

Також особливістю спортклубів стануть спеціальні місії для маленьких груп із 6–7 людей, які тренуватимуться з інструктором. Такі місії будуть організовувати під різні рівні підготовки та цілі: наприклад, підтягнутися 10 разів, віджатися або натренуватися до омріяного запливу чи марафону.

Telegram Logo
Спортклуб Apollo Next. Фото: Apollo Next

Спортклуб Apollo Next. Фото: Apollo Next

Усього в розкладі передбачено понад 110 занять у кожному клубі, а також тренування онлайн та офлайн.

У спортзалах доступні три тарифи залежно від наповнення пакета послуг. На початку роботи проєкту тариф становить від 199 до 399 грн. Однак із наступного місяця вартість занять зросте до 399–799 грн за чотири тижні тренувань. Крім того, потрібно сплатити членський внесок у розмірі 99 грн.

Контекст. Торгово-промислова Fozzy Group — один із найбільших українських ритейлерів, чия мережа охоплює понад 690 торгових точок в Україні. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети «Сільпо», оптові гіпермаркети Fozzy Cash&Carry, магазини біля дому «Фора», дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo.

Співвласники Fozzy Group — бізнесмени Володимир Костельман, Роман Чигир та Олег Сотников.

Коментарі

Всі новини