Українські рації HIMERA вийшли на американський ринок

Українські рації HIMERA вийшли на американський ринок

Український виробник електроніки Himera Radios вийшов на світовий ринок та отримав ексклюзивного постачальника в США. Партнером стала американська оборонна технологічна компанія Reticulate Micro, що займається забезпеченням надійного та стійкого зв'язку в будь-якому середовищі. Про це повідомив співзасновник компанії HIMERA Міша Рудомінський.

Компанії уклали ексклюзивну дистриб'юторську угоду, і відтепер Reticulate стане постачальником перевірених у боях тактичних систем зв'язку Himera у США та для ключових світових державних клієнтів.

«Тепер наша продукція може бути представлена не тільки на ринку України. Це додаткова виручка, яку ми можемо реінвестувати в покращення продукції, платити з цього податки в Україні», — повідомив співзасновник компанії HIMERA.

Він додав, що за рахунок угоди його компанія отримає зв’язок з великою кількістю клієнтів.

Рудомінський наголосив, що у HIMERA є унікальна можливість тестувати і розробляти продукцію в Україні:

«І ми це хочемо комбінувати з глобальним досвідом клієнтів, користувачів, партнерів. Щоб разом це все привело до якомога найкращого продукту», — наголосив співзасновник компанії.

Він пояснив, що завдяки угоді американській компанії будуть надаватись рішення.

«А ми, зі свого боку, отримуватимемо дуже багато фідбеку і дуже багато знань того, як це робилося, як це робиться, як це працює в НАТО, як це працює в інших країнах. З цього ми можемо обрати те, що нам найбільше подобається, і використовувати в наших рішеннях», — сказав Рудомінський.

Він розповів, що іноземні партнери уклали угоду саме з HIMERA, бо українській компанії вдалося зробити продукт більш доступним і таким, який можна масштабувати:

«У нас є можливості тестувати і працювати із Силами оборони України. А це цінується. Бо багато нових рішень, побудованих іншими країнами, не мають таких можливостей. Ти можеш мати дуже круту технологію, але докази того, що воно працює у найскладніших умовах, отримати дуже важко. А у нас якраз є використання продукту в унікальних умовах, у комплексних ситуаціях. І це дуже цінується на міжнародному ринку», — підсумував Рудомінський.

Читати на The Page