В monobank озвучили масштаб простою терміналів iBox через відсутність світла: майже рівень блекауту

Термінали iBox: скільки не працює через відключення світла. Фото: idcard.com.ua

У день чергової ракетної атаки рф та на наступний день після неї, тобто 23 та 24 листопада, рівень простою мережі терміналів самообслуговування iBox через відсутність електроенергії сягнув неймовірно показника — майже 80%. Про це розповів співзасновник monobank Олег Гороховський.

Він нагадав, що мережа терміналів iBox є партнером monobank, а знайти їх можна по всій Україні.

За даними Гороховського, відсоток простоїв терміналів цілком можна назвати «рівнем блекауту». Зростання простою почали фіксувати після 20 листопада. Так, 20 числа цей рівень склав 29,9%, а вже 21 — 44,5%. В день ракетної атаки рф — 23 листопада — не працювали вже 78,8% терміналів, а 24 листопада взагалі 79,4%.

Після цього рівень непрацюючих терміналів почав зменшуватися: 25 листопада не працювали 60% терміналів, а 26 листопада взагалі 47,1%.

Контекст. monobank дозволив своїм клієнтам у разі відсутності електроенергії знімати готівку на касах у магазинах, в аптеках та на АЗС.

Комісія за зняття коштів на касах так ж, як і в банкоматі: за зняття особистих коштів із гривневої картки вона складає 0,9% суми зняття, а за зняття кредитних коштів — 4% суми зняття.

Читати на The Page