Фото: «Главком»
Стане суто новинним з 2020 року телеканал «Еспрессо». Про це повідомила директор каналу Катерина Єрмолович, написав «Детектор медіа»
«По-перше, концепція каналу стає більш цілісною. Всі наші продукти тепер суто новинного формату: власне, новини та аналітика, тлумачення поточних подій. По-друге, ми збільшуємо присутність наших проектів в інтернеті, і пропонуємо глядачеві шукати і знаходити нас на всіх популярних digital-майданчиках», — розповіла вона.
Тому змінюється сітка мовлення: деякі програми оновляться, ряд проектів будуть перезапускати, а частину закриють, тому що вони не вкладаються в нову концепцію.
«Це рішення далося нам нелегко, критеріями відбору стали показники програм, економічна доцільність і відповідність стратегії розвитку. Тренди сучасного телебачення — бути гнучким і постійно змінюватися», — додала Єрмолович.
Додатково
Турбулентність і непрогнозованість будуть тільки наростати. Це нова реальність на багато десятиліть. Щоб не тільки вижити, але і бути успішним, потрібно створювати інноваційну модель, яка буде постійно змінюватися і вдосконалюватися. Про це говорив в інтерв'ю The Page Сергій Гайдайчук, засновник і президент CEO Club Ukraine.