Telegram запустив рекламну платформу. Про це повідомив один із розробників багатоплатформного месенджера Павло Дуров на своєму Telegram-каналі.
Як зазначається на сайті платформи, мінімальний бюджет рекламної кампанії в Telegram становить 2 млн євро, з яких 1 млн — застава, що згорає, якщо рекламодавець не витратить 10 млн євро протягом року. Мінімальна ціна за 1000 показів реклами — 2 євро, але поповнення рахунку можливе лише на суму від 2 млн євро.
За словами Дурова, більшість користувачів навряд чи помітить цю зміну з трьох причин:
- Telegram не показуватиме рекламних повідомлень у списку чатів, особистих розмовах або групах. Реклама демонструватиметься лише на великих каналах із більш ніж 1000 підписників — сервісах, де вже й так є реклама та підтримка яких потребує найбільших витрат із боку Telegram.
- Для показу реклами не буде використано особисті дані. Вміст рекламних повідомлень залежатиме лише від тематики каналів, де вони виводяться, а не від особистих даних користувачів.
- Офіційні рекламні повідомлення Telegram будуть ненав'язливі. Вони допускають лише короткі тексти, обмежені 160 символами, без зовнішніх посилань або фотографій. Рекламне оголошення може з'явитися лише після перегляду нових повідомлень на каналі.
Дуров зазначив, що на каналах Telegram і тепер зустрічається реклама, яку публікують власники Telegram-каналів у вигляді звичайних повідомлень. Офіційні рекламні повідомлення, які впроваджує Telegram, будуть, за його словами, більш комфортні для користувачів. Прибуток від таких рекламних оголошень дасть змогу Telegram і далі надавати користувачам безкоштовний сервіс.
Контекст. Нагадаємо, Дуров анонсував появу реклами в сервісі ще на початку року.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Чому ринок медичного обладнання посилено досліджують правоохоронці і що з цим робити