Фото: Flickr
Федеральний суд США схвалив угоду, досягнуту Facebook з Федеральною торговою комісією (FTC) в липні минулого року.
Це рішення завершує розслідування FTC, яке почалося після того, як в 2018 році вибухнув скандал, пов'язаний з витоком персональних даних 87 млн користувачів через компанію Cambridge Analytica. В рамках угоди Facebook виплатить рекордний штраф у $5 млрд і реалізує ряд заходів, спрямованих на посилення захисту конфіденційності даних. Термін дії угоди становить 20 років.
Директор по конфіденційності Facebook Майкл Протти написав у своєму блозі, що виконавчі керівники компанії, включаючи генерального директора, щоквартально і щорічно будуть підтверджувати FTC відповідність роботи компанії з угодою.
Facebook також створить новий комітет по конфіденційності у своїй раді директорів, що складається виключно з незалежних директорів, і буде працювати зі стороннім незалежним аудитором, який буде регулярно і безпосередньо повідомляти комітетові по конфіденційності про дотримання програми конфіденційності.
«Ця угода стала каталізатором зміни культури нашої компанії, – написав Протти. – Ми змінили процес, в ході якого включаємо кожного нового співробітника в команду Facebook. Вони повинні думати про свою роль через призму конфіденційності, працювати постійно з урахуванням конфіденційності і прагнути виявляти потенційні ризики для конфіденційності, щоб можна було вжити заходів щодо їх зниження».
Контекст. Facebook погодилася заплатити у Великобританії штраф 500 тис. фунтів стерлінгів за порушення законів про конфіденційність при їх передачі дослідницької компанії Cambridge Analytica.