Товари для дому, садове приладдя й декоративна косметика впали у продажах після 24 лютого 2022 року, однак станом на квітень 2025-го вони перевершили довоєнний рівень і знаходяться в лідерах продажів.
Відповідну статистику продажів у декількох категоріях за березень-квітень 2021-2025 років оприлюднила компанія Rozetka.
На які товари збільшився попит за 3 роки повномасштабної війни
Товари для дачі, саду й городу на початку повномасштабного російського вторгнення були з показником мінус 72% у порівнянні з 2021 роком. Втім, вони почали зростати вже за рік, і в 2024-му українці купили на 50% більше таких товарів, ніж у 2021-му.

Співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін розповів, що у лідерах продажів також товари для дому, які купують на 25% більше, ніж у 2021 році.

На які товари збільшився попит за 3 роки повномасштабної війни. Інфографіка: Rozetka
Крім того, за його словами, рекордсменом серед категорій стала декоративна косметика: її купують на 110% більше порівняно з 2021 роком.
Нагадаємо, у квітні 2025 року Rozetka запустила послугу «Оплата частинами», яка дає змогу розподіляти платіж за товар на кілька частин протягом до 24 місяців.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також