Один з українських банків і аграрна компанія цього тижня уклали перший в історії України безпоставочний валютний форвард (NDF), повідомив Національний банк у Facebook.
За даними агентства «Інтерфакс-Україна», цією компанією є холдинг «Кернел».
Це перша угода з хеджування валютних ризиків такого типу на українському ринку. Раніше укладалися також угоди з поставочнимі валютними форвардами, проте їх частка все ще несуттєва.

Заступник голови НБУ Олег Чурий зазначив, що в світі на валютному ринку операції типу спот, тобто ті, які здійснюються день у день, становлять не більше третини від загального обсягу валютного ринку.
«Решта — це операції з використанням інструментів хеджування: форвардів, ф'ючерсів, свопів. На жаль, в Україні все навпаки: домінують спотові угоди, а випадки хеджування бізнесом валютних ризиків все ще носять поодинокий характер», — констатував Чурий.
На його думку, в умовах плаваючого валютного курсу власники бізнесу і фінансові директори повинні звернути увагу на інструменти хеджування, які вже доступні в Україні. Це, зокрема, поставочні і безпоставочні форварди, які можна укладати з банками під експортно-імпортні операції або кредити від нерезидентів.
Додатково
- «Кернел» — один з найбільших в світі виробників і експортерів соняшникової олії. На частку компанії, заснованої в 1995 року, припадає близько 8% світового виробництва соняшникової олії. Земельний банк холдингу — 550 тис. га. З 2007 року акції компанії торгуються на Варшавській фондовій біржі. 40% акцій володіє компанія Namsen, що належить Андрію Веревському, 60% — знаходяться у вільному обігу.
- У жовтні «Кернел» розмістив єврооблігації на $300 млн зі ставкою купона 6,5% річних і терміном погашення в 2024 році.
- Банківський сектор України досить стійкий в існуючих макроекономічних умовах, однак деякі великі банки повинні посилити стійкість на випадок жорсткої кризи. Про це свідчать результати щорічної оцінки стійкості банків, яку Нацбанк проводив з травня 2019 року.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Контент з цінністю: як брендам ефективно комунікувати з бізнес-аудиторією в LinkedIn