У разі відключення електроенергії через заборгованість для її відновлення необхідно пройти кілька етапів: погасити борг, подати відповідну заявку та оплатити послугу з відновлення електропостачання. Прискорити цей процес допоможе новий онлайн-сервіс від YASNO, створений для зручної подачі заявок.
Варто пам’ятати, що повторне підключення до електропостачання не відбувається миттєво. Це передбачає певні дії з боку споживача та додаткові витрати, яких можна було б уникнути, своєчасно оплачуючи рахунки за електроенергію.
Але якщо світло таки відключили, то щоб повернути його до оселі, клієнтам YASNO необхідно:
- Слатити борг за спожиту електроенергію у повному обсязі
- За посиланням https://yasno.ua/services/reconnection подати заявку на відновлення електропостачання (вказати коректну електронну адресу, оскільки на неї надійде рахунок за послугу відновлення електропостачання)
- Сплатити рахунок за відновлення та додати квитанцію у відповідь на лист від YASNO
- Очікувати повернення світла протягом 3 робочих днів у містах та протягом 5 робочих днів у сільській місцевості (послугу відновлення електропостачання реалізують фахівці оператора системи розподілу).
«З моменту запуску нового сервісу минув лише місяць, а ним уже скористалося майже 4 тисячі клієнтів. Це говорить про його зручність. Ми, звісно, за те, щоб клієнти вчасно сплачували рахунки і їм не відключали світло, але трапляється різне, тому ми зробили все, щоб і такі питання з YASNO було вирішувати просто і швидко», — зазначив Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Контент з цінністю: як брендам ефективно комунікувати з бізнес-аудиторією в LinkedIn
Естетичний капітал: Як перетворити любов до краси і мистецтва на розумні інвестиції