Сума на рахунку за електроенергію може змінюватися в кількох випадках, зокрема, коли клієнт не передає показання своєчасно чи коректно. Про це повідомляє компанія YASNO у своєму пресрелізі.
Якщо показання подаються вчасно, за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного, рахунок буде правильним і зміни не відбудуться. Однак, якщо передача показань відбувається пізніше або з помилками, оператор системи розподілу може розрахувати обсяг спожитої електроенергії за середніми показниками.
Є два основних типи показань:
- Фактичні — передані вчасно або зафіксовані оператором.
- Розрахункові — обсяг спожитої енергії, розрахований оператором за середніми показниками.
Коли клієнт не передає показання або робить це після встановленого терміну, оператор розраховує споживання за середнім значенням. Якщо це трапляється, сума в рахунку може змінитися, і перерахунок відбудеться наступного місяця після надання фактичних показань.
Якщо з’являються розбіжності між переданими показаннями клієнта та контрольними даними фахівців оператора, коригування також відбудеться автоматично, і нова сума буде врахована в наступному рахунку.
Щоб уникнути перерахунків і помилок у сумі, клієнтам рекомендується вчасно подавати показання через онлайн-сервіси, які нагадують про необхідність цього.
«Є незмінне «золоте» правило для тих, хто хоче отримувати рахунки за фактично спожиту електроенергію — вчасно передавайте показання. Виконуючи цю дію щомісяця, не виникне жодних запитань до суми в рахунку. На передачу показань щомісяця виділяється 5 днів. Щоб не забувати передавати показання, користуйтесь онлайн-сервісами YASNO, які щомісяця нагадають вам, що цей день настав», — говорить генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також