Аграрний холдинг «Миронівський хлібопродукт» (МХП) бізнесмена Юрія Косюка відкрив першу точку продажу шаурми — Döner Market. Вона розташувалася в Києві на вулиці Срібнокільській, 11/2. За два роки компанія планує відкрити дві тисячі точок, заявив Косюк на відкритті першої.
«Я хочу, щоби це було за два роки. Це бізнес наших партнерів, а не МПХ, ми стаємо тільки майданчиком. Ми ж відповідаємо за безпеку та якість продукції».
Юрій Косюк
Власник агрохолдингу «Миронівський хлібопродукт»
Коментуючи ідею відкриття мережі з продажу шаурми, бізнесмен зазначив, що це зручно, це швидко й це їжа, яку ти можеш узяти й з'їсти на ходу.
«Це безпечно, і за ціною це найкраще рішення для людей, які не мають багато грошей, але хочуть смачно поїсти», — додав він.
Варто зазначити, що раніше МХП почав розвивати ще одну роздрібну мережу — «Секрети шефа» (це м'ясний магазин і кафе).
Контекст. Чистий прибуток агрохолдингу МХП за підсумками 2019 року зріс в 1,7 раза — до $215 млн.