Чистий прибуток агрохолдингу «Миронівський хлібопродукт» (МХП) Юрія Косюка у 2019 році зріс у 1,7 раза та досяг $215 млн.
Про це повідомляється у фінансовому звіті компанії, опублікованому на сайті Лондонської фондової біржі.
EBITDA агрохолдингу у 2019 році скоротилася на 16% — до $376 млн. Це обумовлено низькими цінами на зернові культури та курятину, а також несприятливими погодними умовами та значним зміцненням гривні у 2019 році.
Виручка компанії у 2019 році збільшилася на 32% — до $2,06 млрд, з яких експортна виручка склала $1,19 млрд, що становить 58% загальної виручки проти 60% у 2018 році.
Загальна експортна виручка, як порівняти з 2018 роком, зросла на 28% за рахунок збільшення продажів зерна, рослинних масел і продуктів переробки м'яса.
Валовий прибуток МХП минулоріч знизився на 6% — до $398 млн, операційний – на 31%, до $216 млн.
Контекст. У вересні 2019-го МХП випустив десятирічні цінні папери на $350 мільйонів.
Зараз МХП реалізує проєкт з відродження родючості грунтів за допомогою органічних добрив.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також