Facebook Pixel

LVMH обіднів до €246 млрд – хто тепер найбільша люксова компанія Європи

Дім моди Hermes став найбільшою європейською компанію предметів розкоші за ринковою капіталізацією, обігнавши LVMH. Французький конгломерат втратив позиції через песимізм інвесторів після того, як його доходи за перший квартал 2025 року не виправдали очікувань. Про це пише Reuters.

Чому гігант LVMH втратив статус найбільшої люксової компанії Європи

Доходи конгломерату LVMH, до якого входять Louis Vuitton, Givenchy, Tiffany & Co., Moet & Chandon, Hennessy та інші люксові бренди, були нижчими за очікування у першому кварталі 2025-го, оскільки клієнти у США скоротили покупки косметики і коньяку, а продажі в Китаї залишалися слабкими.

Акції LVMH впали на 7%, що знизило його ринкову капіталізацію до €246 млрд порівняно з €247 у французького конкурента, компанії Hermes.

За словами експертів, хоча ринкові оцінки зазвичай коливаються, торги 15 квітня «справді відображають різницю в показниках і настроях інвесторів стосовно двох компаній».

Зниження продажів LVMH на 3% у першому кварталі є наслідком початку митної війни президента США Дональда Трампа, оскільки це викликає страх глобальної рецесії.

Заможна клієнтська база Hermes дозволила йому краще пережити загальний спад у галузі. Бренд продає сумки Birkin і Kelly, ціна на які перевищує $10 тис., і відомий тим, що суворо контролює виробництво, збільшуючи обсяги лише на 6–7% на рік.

Тоді як LVMH має більший вплив на «дешевші» товари зі спектра розкоші.

Перевищення ринкової капіталізації є «досить показовим для постковідного світу», оскільки модні бренди LVMH мають набагато більшу частку ринку, ніж у минулому. Вони здобули перевагу над конкурентами під час «постпандемічного» буму, сказав Флавіо Середа, який керує інвестиційною стратегією Luxury Brands GAM.

Зокрема, Vuitton більше зосереджується на предметах розкоші середнього класу, що є «сферою занепокоєння». Тому у LVMH, за словами Середи, буде «короткостроковий біль».

Після падіння LVMH на 7,2% акції почали падати в усьому секторі:

  • Kering, власник Gucci – падіння на 2%;
  • Hermes – 0,3%;
  • Richemont, власний Cartier – 0,7%;
  • Prada – на 4,2%.

Акції компаній, що займаються виробництвом предметів розкоші, впали з кінця березня:

  • LVMH, Kering і Burberry – на 14%;
  • Richemont — на 13%;
  • а Hermes — на 5%.

Нещодавно аналітики інвесткомпанії Bernstein знизили свій прогноз продажів у секторі люксу до падіння на 2% у 2025-му. Раніше вони прогнозували зростання на 5%. Це падіння означатиме найтриваліший спад у галузі за понад два десятиліття.

Нагадаємо, італійський бренд люксового одягу Prada купує за $1,4 млрд модний дім Versace, що раніше належав американському Capri Holdings. Це повертає надію на відродження чемпіона розкоші «Зроблено в Італії» після того, як багато інших сімейних брендів опинилися у власності Франції, Швейцарії та США.

Подякувати 🎉