Facebook Pixel

Гламурне злиття століття: Prada придбала Versace

Італійський бренд люксового одягу Prada купує за $1,4 млрд модний дім Versace, що раніше належав американському Capri Holdings. Це повертає надію на відродження чемпіона розкоші «Зроблено в Італії» після того, як багато інших сімейних брендів опинилися у власності Франції, Швейцарії та США. Про це пише Reuters.

Чи врятує обʼєднання Prada та Versace італійські лакшері-бренди

Угода на майже $1,4 млрд повертає один із найвідоміших італійських брендів моди Versace під контроль Італії – у власність Prada. Із 2018-го Versace належав Capri Holdings, зареєстрованому у США.

Попри те, що на Італію припадає від 50% до 55% світового виробництва предметів розкоші, за оцінками консалтингової компанії Bain, країні не вистачає групи з такими масштабами, як французький конгломерат LVMH чи власник Gucci – компанія Kering.

Міланська компанія Prada зареєстрована у Гонконгу та має ринкову капіталізацію близько €14 млрд. Її контролює дизайнерка Міучча Прада та її чоловік Патріціо Бертеллі.

Водночас група Prada, до якої входить дочірній бренд Miu Miu, відносно незначна з точки зору оцінки фондового ринку. Тим більше у порівнянні з LVMH, власником Louis Vuitton, Givenchy, Kenzo, Moet & Chandon, Hennessy та інших люксових брендів.

Quote«Прагнення Prada стати провідним італійським конгломератом розкоші є значним кроком на ринку, де домінують французькі групи. Це саме те, на що сподівалися багато італійців», — сказав Ахім Берг, радник з індустрії моди та розкоші.

Загальний прибуток п’яти найбільших італійських груп предметів розкоші – Prada, Moncler, Ermenegildo Zegna, Brunello Cucinelli та Ferragamo – все ще значно нижчий за приблизно €17 млрд, які отримає Kering, навіть після значного падіння продажів у Франції у 2024-му.

Quote«Наші шановні французькі колеги – чудові фінансисти. Але ми, італійці, ставимося до наших «маленьких великих» компаній, як до наших маленьких дітей. Тому ми хочемо піклуватися про них і передати їх наступному поколінню», – сказав засновник однойменного бренду Брунелло Кучінеллі.

Нагадаємо, у березні 2025 року Донателла Версаче, одна з найвідоміших постатей у світі моди, покинула посаду креативного директора модного дому Versace, яку обіймала майже 30 років після трагічної загибелі її брата Джанні.

Її місце займе Даріо Вітале, який раніше керував дизайном та іміджем Miu Miu. Водночас 69-річна Донателла залишиться в компанії як головна амбасадорка бренду.

Подякувати 🎉