GM розширить програму відкликання електромобілів Chevy Bolt через ризик пожежі

Електричний кросовер Chevrolet Bolt EUV

Корпорація General Motors заявила, що їй буде потрібно $1 млрд, щоб розширити програму відкликання електромобілів Chevrolet Bolt через ризик загоряння високовольтної акумуляторної батареї. Про це пише Reuters.

Вона також повідомила, що призупинить продажу електромобілів на невизначений термін через проблеми і буде домагатися відшкодування витрат у постачальника акумуляторів — корейської LG.

«Резерви і співвідношення витрат до відкликання будуть визначені в залежності від результату спільного розслідування, яке в даний час проводиться GM, LG Electronics і LG Energy Solution», — йдеться в заяві LG.

GM і LG Energy Solution мають спільне підприємство Ultium Cells, яке вже будує заводи з виробництва акумуляторних батарей в штатах Огайо і Теннессі і планує побудувати ще два підприємства.

GM повідомляла, що буде використовувати акумулятор іншого покоління, коли наступного року запустить електричні автомобілі Hummer і Cadillac.

У липні GM після повідомлень про двох пожежах відкликала майже 69 000 Chevrolet Bolt.

Деякі електромобілі Bolt, відкликані в липні, були відкликані в листопаді минулого року для оновлення програмного забезпечення для усунення ризиків загоряння. Але принаймні одна пожежа сталася після оновлення програмного забезпечення.

GM повідомила, що в цілому відбулося 10 пожеж Bolt.

За словами автовиробника, в рідкісних випадках батареї можуть мати два виробничих дефекти: порваний анодний язичок і складений роздільник, присутні в одному і тому ж акумуляторному елементі, що збільшує ризик загоряння. Компанія повідомила, що замінить дефектні акумуляторні модулі.

Нове відкликання включає 9 335 електромобілів Bolt з 2019 модельного року, які не були включені до липневого, і 63 683 електромобіля Chevrolet Bolt EV 2020-2022 модельного року і Bolt EUV.

Додатково. Раніше цьогоріч Hyundai Motor заявила, що витратить $900 млн на заміну акумуляторів LG на 82 000 електромобілях через небезпеку загоряння.

У квітні The Page повідомляло, що український ринок електромобілів ожив після зимової сплячки.

Читати на The Page