У другій половині 80-х «АвтоКрАЗ» був найбільшим у Європі виробником важких вантажівок і самоскидів. Але конструкція, що не змінювалася десятиліттями, помножена на доморощений маркетинг, призвели до втрати експортних ринків, на які за часів пізнього СРСР припадав основний попит.
Вітчизняному ринку сотні вантажівок подібного тоннажу і дрімучості особливо не потрібні: всі їх нечисленні плюси перекреслює дика витрата палива. А після того, як у зоні АТО спала активність і вичерпалися армійські замовлення, приватне акціонерне товариство, що належить Костянтину Жеваго, майже припинило виробництво.
Вихід із патової ситуації гендиректор «АвтоКрАЗу» Роман Черняк бачить в «електрифікації» вантажної техніки. І підкреслює, що це перспектива, а не далекі плани.
«Усе йде до електричної тяги, — коментує можливу переорієнтацію виробництва пан Черняк. — Тяга вже йде в армію, комерційні автомобілі, і ми над цим працюємо. У цій концепції стоять електричні вантажні автомобілі, електричні автобуси й електричні комерційні автомобілі економкласу. Ми електроавтомобілі ніколи не випускали, але тепер працюємо з проєктантами над цим. У планах акціонерів і керівництва заводу це і це великий крок уперед, і велика наша надія».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа
Фонд Андрія Матюхи та Good Donations: у «Охматдиті» впровадили систему Thompson
Постачальники Міноборони під прицілом: як уникнути кримінального переслідування