Справу проти колишнього міністра екології Миколи Злочевського за фактом відмивання доходів, отриманих злочинним шляхом, можуть повторно розслідувати, повідомив на своїй Facebook-сторінці генпрокурор Юрій Луценко.
До цього справа була програна у Лондонському суді, бо слідство не надало доказів про те, що Злочевський мав рахунки у Великобританії, на які надходили незаконні доходи.
Восени 2016 року Злочевський в межах цього провадження сплатив до держбюджету 180 млн грн податків і штрафних санкцій. У зв’язку з цим, Генпрокуратура закрила справу, адже при добровільній сплаті кримінальна відповідальність не настає.

Проти екс-міністра екології було відкрито ще два провадження: перше – щодо відмивання брудних коштів, друге – щодо розкрадання державних ресурсів.
За версією слідства, Злочевський, обіймаючи посаду міністра природних ресурсів в уряді Миколи Азарова, видавав ліцензії сам собі, а точніше – своїм фірмам. У рамках цих проваджень розслідувалось питання його компанії Burisma.
У рамках одного з проваджень відбулись також і міжнародні запити до ряду країн, з яких була отримана досить непогана доказова база. Однак, буквально в останні місяці діяльності Шокіна на посаді Генпрокурора, справу, всупереч закону, передали до НАБУ, де, згідно заяв керівника Спеціалізованиої антикорупційної прокуратури Назара Холодницького, її закрили через те, що нібито детективи не зробили жодних слідчих дій.
У кінці 2014 року Злочевський, після того, як отримав статус підозрюваного, виїхав з України. У січні 2015 року ГПУ оголосила його у розшук. Восени 2016 року з сайту Міністерства внутрішніх справа була знята інформаційно-статистична картка про розшук екс-міністра.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні