Ціна авіаквитка для українців важливіша за сервіс — опитування КМІС

Серед опитаних Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) за останні півтора року 9,6% українців скористалися послугами авіакомпаній. З них 57,6%, обираючи перевізника, орієнтуються на низькі ціни. Понад чверть пасажирів привабити можна лише високим рівнем сервісу. Решту (майже 15%) найбільше цікавить дотримання розкладу польотів.

Щодо вибору між іноземними та вітчизняними авіалініями, то майже 40% пасажирів надають перевагу закордонним перевізникам, а близько 27% патріотично обирають українські компанії. Майже третині пасажирів байдуже, з якої країни походить авіакомпанія, літаками якої вони летітимуть.

Варто зазначити також те, що внутрішні перельоти в Україні лишаються досить непопулярними. За даними опитування, лише близько 2% українців літають Україною.

Коли у пасажирів спитали, як вони ставляться до авіаліній, що працюють в Україні, то з'ясувалось, що найбільше відгуків було на адресу Міжнародних авіаліній України (МАУ). Понад половину (51,4%) клієнтів лишилися задоволеними національним перевізником. І майже 20% поділилися негативними враженнями.


Опитування проходило з 8 по 20 вересня 2019 методом особистого інтерв'ю серед 1025 респондентів, що мешкають у 110 населених пунктах усіх регіонів України (крім АР Крим) за 4-ступеневою стохастичною вибіркою, що репрезентативна для населення України віком від 18 років.

Читати на The Page