Серед опитаних Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) за останні півтора року 9,6% українців скористалися послугами авіакомпаній. З них 57,6%, обираючи перевізника, орієнтуються на низькі ціни. Понад чверть пасажирів привабити можна лише високим рівнем сервісу. Решту (майже 15%) найбільше цікавить дотримання розкладу польотів.
Щодо вибору між іноземними та вітчизняними авіалініями, то майже 40% пасажирів надають перевагу закордонним перевізникам, а близько 27% патріотично обирають українські компанії. Майже третині пасажирів байдуже, з якої країни походить авіакомпанія, літаками якої вони летітимуть.

Варто зазначити також те, що внутрішні перельоти в Україні лишаються досить непопулярними. За даними опитування, лише близько 2% українців літають Україною.

Коли у пасажирів спитали, як вони ставляться до авіаліній, що працюють в Україні, то з'ясувалось, що найбільше відгуків було на адресу Міжнародних авіаліній України (МАУ). Понад половину (51,4%) клієнтів лишилися задоволеними національним перевізником. І майже 20% поділилися негативними враженнями.
Опитування проходило з 8 по 20 вересня 2019 методом особистого інтерв'ю серед 1025 респондентів, що мешкають у 110 населених пунктах усіх регіонів України (крім АР Крим) за 4-ступеневою стохастичною вибіркою, що репрезентативна для населення України віком від 18 років.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також