Adidas вирішила продати бренд Reebok

Німецький виробник спортивного одягу Adidas AG планує продати бренд Reebok, який став малоефективним через 15 років після придбання для створення конкуренції Nike Inc.

Компанія заявила, що вирішила продати Reebok у рамках п'ятирічної стратегії, яку планує представити 10 березня. Діяльність Reebok припиниться з I кварталу 2021 року, повідомляє Reuters.

Орієнтовна вартість бренду ~ 1 млрд євро ($1,2 млрд).

Однак Adidas може й не продати Reebok, а виділити як окрему публічну компанію.

Після того як Каспер Рорстед 2016 року посів посаду генерального директора, він запустив план оздоровлення Reebok. Це повернуло його прибутковість, проте його продуктивність і далі відставала від основного бренду Adidas, а потім він постраждав від пандемії COVID-19.

Adidas AG навіть довелося звернутися до державного банку розвитку країни KfW за кредитом у розмірі 1-2 млрд євро для боротьби з наслідками пандемії COVID-19.

Чисті продажі Reebok впали в III кварталі 2020 року на 7% — до 403 млн євро ($488 млн) після падіння на 44% у попередньому кварталі. У 2019 році Adidas знизив балансову вартість Reebok майже вдвічі проти 2018 року — до 842 млн євро.

Аналітики вважають, що нещодавня співпраця Reebok із такими знаменитостями, як Cardi B, і новий акцент на жіночому одязі поліпшили становище бренду.

Контекст. У 2006 році компанія Adidas придбала бостонський Reebok за $3,8 млрд, але його мляві результати призвели до неодноразових закликів інвесторів позбутися бренду.

Тим часом Adidas вдалося закріпити домінувальне становище в США з допомогою свого основного бренду. Цьому сприяло партнерство з такими знаменитостями, як-от Каньє Уест, Бейонсе та Фаррелл Вільямс.

Читати на The Page