Німецький виробник спортивного одягу Adidas AG планує продати бренд Reebok, який став малоефективним через 15 років після придбання для створення конкуренції Nike Inc.
Компанія заявила, що вирішила продати Reebok у рамках п'ятирічної стратегії, яку планує представити 10 березня. Діяльність Reebok припиниться з I кварталу 2021 року, повідомляє Reuters.
Орієнтовна вартість бренду ~ 1 млрд євро ($1,2 млрд).
Однак Adidas може й не продати Reebok, а виділити як окрему публічну компанію.
Після того як Каспер Рорстед 2016 року посів посаду генерального директора, він запустив план оздоровлення Reebok. Це повернуло його прибутковість, проте його продуктивність і далі відставала від основного бренду Adidas, а потім він постраждав від пандемії COVID-19.
Adidas AG навіть довелося звернутися до державного банку розвитку країни KfW за кредитом у розмірі 1-2 млрд євро для боротьби з наслідками пандемії COVID-19.
Чисті продажі Reebok впали в III кварталі 2020 року на 7% — до 403 млн євро ($488 млн) після падіння на 44% у попередньому кварталі. У 2019 році Adidas знизив балансову вартість Reebok майже вдвічі проти 2018 року — до 842 млн євро.

Аналітики вважають, що нещодавня співпраця Reebok із такими знаменитостями, як Cardi B, і новий акцент на жіночому одязі поліпшили становище бренду.
Контекст. У 2006 році компанія Adidas придбала бостонський Reebok за $3,8 млрд, але його мляві результати призвели до неодноразових закликів інвесторів позбутися бренду.
Тим часом Adidas вдалося закріпити домінувальне становище в США з допомогою свого основного бренду. Цьому сприяло партнерство з такими знаменитостями, як-от Каньє Уест, Бейонсе та Фаррелл Вільямс.