Facebook Pixel

Коронавірус вдарив по бізнесу Adidas та Puma в Азії

Німецькі виробники спортивних товарів Adidas та Puma повідомили про падіння продажів на фоні спалаху коронавірусу в Китаї. Однак інвестори Puma все ще очікують на зростання виторгу на 10% цього року. Завдяки цьому акції компанії на торгах 19 лютого зросли на 7,6%. Водночас акції Adidas також зросли майже на 2%.

Як повідомив Bloomberg, посилаючись на листа компанії Adidas, за декілька тижнів після Різдва продажі компанії впали на 85%. У Puma в першому кварталі знизилися продажі та виторг. Також компанія очікує на зменшення річного прибутку.

Водночас Puma тимчасово призупинила роботу понад половини магазинів у Китаї. Однак багато виробників споживчих товарів стверджують, що продажі в режимі онлайн зможуть компенсувати втрати від закриття магазинів.

Telegram Logo

Також обидві компанії розповіли про зниження показників у інших азійських країнах. Зниження відвідуваності в Японії та Південній Кореї не матиме суттєвого тиску на бізнес, заявили в Adidas. Puma розповіла про негативний влив на попит через зменшення кількості китайських туристів у країнах Азії.

Контекст. Коронавірус вперше з'явився в Ухані (Китай) наприкінці грудня 2019 року. За даними Держкомітету охорони здоров'я країни, станом на 9 лютого кількість хворих на пневмонію, викликану новим різновидом коронавірусу, склала близько 37,2 тис. осіб, смертельний результат зафіксовано у 811 випадках.

Онлайн-сервіс для розміщення, пошуку та подобової оренди житла по всьому світу Airbnb до кінця лютого призупинив можливість бронювання квартир у Пекіні через загрозу поширення коронавірусу в Китаї.

У містах Ухань і Хуанган призупинили авіаційне, залізничне та інше транспортне сполучення, обмежили рух міського транспорту.

Крім того, великі компанії світу закривають свої заводи в Китаї. Зокрема, наприкінці січня Tesla тимчасово припинила роботу свого заводу в Шанхаї у зв'язку з вказівками китайського уряду. Епідемія може серйозно позначитися на нових бюджетних iPhone SE2 компанії Apple, старт продажів яких заплановано на весну.

Додатково. У серпні минулого року Adidas, Nike, Crocs, Converse, Dr Martens, ECCO, PUMA, Saucony і ще близько 200 інших компаній просили скасувати мита на товари з Китаю.

Вони заявили, що нові 15-відсоткові мита є прихованим податком для американців. Це означає, що взуття, вироблене в Китаї, за їхніми оцінками, подорожчає приблизно на 67% для кінцевого споживача і призведе до зайвих витрат у розмірі $4 млрд щорічно. Переважно подорожчає недороге і дитяче взуття.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter Cmd + Enter Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини