Facebook Pixel

Nike та Adidas попереджають про зростання цін на взуття через мита на китайські товари

Автор

Adidas, Nike, Crocs, Converse, Dr Martens, ECCO, PUMA, Saucony і ще близько 200 інших компаній просять скасувати мита на товари з Китаю. Про це йдеться у колективному листі до президента США Дональда Трампа.

Вони заявляють, що нові 15% мита є прихованим податком для американців. Це означає, що взуття, вироблене в Китаї, за їхніми оцінками, подорожчає приблизно на 67% для кінцевого споживача і призведе до зайвих витрат в $4 млрд щорічно. Переважно подорожчає недороге і дитяче взуття.

Крім цього, виробники побоюються, що підвищення мит призведе до подорожчання виробництва взуття в інших країнах, крім Китаю, ще до того, як нові мита почнуть діяти.

san.png

Контекст

  • Торгова війна між США та Китаєм розпочалась у 2018 році. Тоді країни обклали одна одну торговими податками на суму $68 млн. Конфлікт між США і Китаєм загострився у травні 2019 року, коли президент США Дональд Трамп підвищив митні збори на китайські товари обсягом $200 млрд на рік до 25%. Китай вжив відповідних заходів — ввів п'яти- та десятипроцентні тарифи на імпорт продукції зі США обсягом $60 млрд. У 2018 році Китай поставив товарів у США на $478 млрд, в той час як імпорт зі Штатів до Піднебесної склав $155 млрд. Обмеження порушили глобальний ланцюг постачань Huawei і спричинили у кількох американських компаній (Google, Micron і Qualcomm) хитке становище.
  • Apple, Microsoft, HP та інші техногіганти США виступили проти введення нових мит по відношенню до Китаю. Представники компаній та промислових підприємств попередили, що подальша ескалація конфлікту негативно позначиться на економіці Сполучених Штатів.
  • 13 серпня у США почала діяти заборона на купівлю держструктурами обладнання компаній Huawei, ZTE та ряду інших китайських виробників, зокрема їхніх «дочок», повідомив Федеральний резерв США.

Подякувати 🎉