Google, наслідуючи практику Apple, вирішила обмежити можливість для рекламодавців відстежувати дії користувачів у своїй операційній системі Android. Аналітики прогнозують, що це матиме катастрофічні наслідки для компаній, які збудували свій бізнес на рекламі (з-поміж них Meta, Snap і Twitter).
Зараз кожному пристрою на Android присвоюється унікальний «рекламний ідентифікатор», який розробники можуть використовувати для таргетингу. Однак після того, як набудуть чинності анонсовані зміни, цей ідентифікатор буде замінений на альтернативні механізми таргетингу. Вони, за запевненнями Google, будуть «сприятливішими для конфіденційності користувачів».
Техногігант узяв за мету суттєво скоротити передачу даних користувачів третім компаніям. У Google розраховують, що нововведення зможуть значно обмежити витік даних через рекламні платформи.
Як пише The Verge, подробиць щодо нової політики Google наразі не розкрила. Очікується, що впродовж наступних двох років ситуація залишиться незмінною.
Найбільше від реалізації запланованого Google постраждають Meta (Facebook), Twitter та інші компанії, які вибудували свій бізнес на рекламі. Після анонсу змін акції Meta та Twitter впали на понад 2%, Snap – на 3,4%.
Контекст. Нагадаємо: нові правила конфіденційності Apple з'явилися у квітневому оновлені iOS 14.5. Компанія змусила розробників питати дозвіл на збір даних і доступ до IDFA.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також