Месенджер WhatsApp, який належить компанії Facebook, заявив, що продовжить суперечливе оновлення своєї політики конфіденційності, але надасть змогу користувачам приймати її «у своєму темпі», а також показуватиме банер із додатковою інформацією.
У січні WhatsApp повідомив, що готує нову політику конфіденційності, згідно з якою зможе передавати дані користувачів до Facebook і низки інших пов'язаних фірм.
Якщо користувач був не згоден із новими правилами, він міг втратити доступ до месенджера з 8 лютого. Але після масового обурення користувачів початок дії оновленої угоди відклали до 15 травня.
Контекст. На тлі скандалу месенджери-конкуренти Signal і Telegram заявили про збільшення кількості користувачів через їхню відмову користуватися WhatsApp.
За словами генерального директора Rakuten Viber Джамела Агауа, останнє оновлення WhatsApp — це «насміхання над поняттям приватності», яке демонструє неповагу до безпеки даних користувачів і самих користувачів.
Засновник Telegram Павло Дуров заявив, що WhatsApp використовує в конкурентній боротьбі метод «прихованого маркетингу». У своєму Telegram-каналі Дуров написав, що редактори Wikipedia останнім часом виявили цілу низку публікацій ботами упередженої інформації в статті про WhatsApp.
розбиралося, чи є в наш час надійний і захищений месенджер.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також