В січні французький журнал Faust вийшов із хусткою українського бренда MAKI Accessories на обкладинці. Номер присвятили силі характеру у світі фешн. Тож поява українського бренда на головному фото стала доволі символічною. Засновник брендів MAKI та MAKI Accessories Макар Ліберман розповів про шлях української хустки з полиці на обкладинку.

MAKI Accessories на обкладинці журналу Faust за січень 2023
Тренд на Made in UA у світі
Продукція, що походить з України, не втрачає популярності в світі. Бачимо, як відомі громадські та культурні діячі одягають вбрання в жовто-блакитних тонах. А селебретіс все частіше обирають луки від українських дизайнерів та брендів. І це свідчить не тільки про підтримку нашої держави у війні та солідарність із мешканцями, а й про те, що наші національні бренди закохують іноземного покупця.
Нині український фешн активно підкорює західні ринки, вдаючись до різноманітних колаборацій, беручи участь у модних тижнях та збільшуючи свою присутність в магазинах та шоурумах.
MAKI Accessories: з pop-up store на обкладинку глянцю
Вихід на світовий ринок – один із основних сценаріїв розвитку для фешн-брендів із цікавим та ексклюзивним продуктом. Із MAKI Accessories ми також почали експансію в Європу та США.
Бренд був заснований на початку 2022 року. Звичайно, були сумніви щодо запуску та випуску колекції хустинок. Адже війна дуже вплинула на внутрішній ринок, правила роботи та споживацькі потреби. Але наша команда вирішила ризикнути та стартувати із новою справою. Ми поєднали роботу над фешн-виробами та пошиттям спецодягу для військових.
Врешті із брендом MAKI Accessories ми вирушили на глобальний ринок. Зробили запуск на маркетплейсі Etsy, облаштували кілька brand corner у вже існуючих європейських магазинах. І врешті наполегливість та політ дизайнерської фантазії приніс неабиякий результат.
Нашу хустинку із назвою «Барви» помітили в паризькому pop-up store. І бренд отримав пропозицію долучитися до створення головного образу для обкладинки французького глянцю.
Везіння чи наполеглива праця 24/7?
Шлях нашої хустки на обкладинку був не дуже довгим. Французький шоурум, де представлені аксесуари МАКІ, працює зі стилістами, які беруть речі для зйомок. І шаль їм припала до очей. Доволі просто звучить.
Але передувало цьому, безумовно, особисте знайомство та налагодження бізнес-контакту з власницею магазину.
Тут варто наголосити на важливості комунікацій:
- з власниками шоу-румів та магазинів;
- з іноземними стилістами;
- з місцевими майстрами для колаборацій, створення капсул та презентації їх у різних країнах.
Цей нетворкінг завжди працює на результат!
Підсумовуючи, скажу, що праця і везіння не можуть існувати окремо одне від одного. Коли багато працюєш, то і вірогідність везіння буде більшою!
Український продукт цікавий для світу. Він дає можливість людям виділятись, а це є бажаним для європейців та американців. Наша якість дуже конкурентна з локальними продуктами і ціна також! Українські товари отримують високі схвальні відгуки, тому національним брендам можна і варто намагатись шукати свого клієнта за кордоном. Наші дизайнери закохують в себе тим, що багато працюють, мультифункціональні та досконало знають процес.
Сьогодні український фешн-бізнес переживає складні часи. Але потрібно йти до своєї мрії. Головне – не зупинятись і багато працювати! Впевнений, що попереду на нас чекає неабиякий розквіт та світове визнання. І ця глянцева обкладинка в доробку МАКІ стане просто першою.
Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора