Доступ до глобальних ринків для підприємців з будь-якого регіону відкривають в інтернеті торгові платформи Amazon, eBay, Etsy, Shopify, Joom, а також соціальні мережі Facebook, Instagram. Це змінює парадигму сучасного бізнесу.
Таня Бурка, мама трьох дітей, яка самостійно налагодила виробництво бізібордів (розвиваючих іграшок для моторики рук), сьогодні успішний продавець по всьому світу з 5 магазинами на Etsy та Amazon.
Олег Ковалик, у минулому успішний менеджер великої міжнародної компанії з виробництва напоїв, сьогодні активно розвиває новий онлайн-канал збуту за кордон продукції сімейної ювелірної справи під брендом Sribnyk.
- Читайте також: «Укрпошта» знову почне відправляти посилки до Китаю
Жанна та Руслан Кайгородови, які, готуючись до народження дитини, шукали якісний дитячий текстиль, розчарувавшись у бідному виборі та низькій якості доступних товарів, зробили текстильні вироби для себе самостійно, а сьогодні радують ними своїх клієнтів від Норвегії до Чилі, від Австралії до Японії.
Максим Гопачук разом із Михайлом Кузнєцовим навчались у музичному училищі ім. Глієра і ніколи не планували займатись бізнесом. Але 2008 року, коли настала криза і потрібно було якось заробляти гроші, хлопці побачили можливість і взялися за виготовлення духових інструментів, аксесуарів і комплектуючих за індивідуальними замовленнями.
Сьогодні KGUbrass пропонує покупцям понад 100 унікальних продуктів, а серед покупців такі відомі в світі музиканти, як Артуро Сандоваль і Сергій Накаряков. На додачу нещодавно Максим отримав престижну нагороду на міжнародному конкурсі «Підприємець року», який щорічно проводить міжнародний фінансовий сервіс Payoneer серед 3500 претендентів з 120 країн світу.
- Читайте також: Економіка Японії впала максимальними темпами з 2014 року
Львів’яни, рідні брати Остап та Данило Онишки, допомагаючи мамі виготовляти вироби зі скла, одного разу звернули увагу на цікаву конструкцію флораріумів у ботанічних садах і створили коробочку для обручок у формі маленького скляного куполу.
А сьогодні Leosklo разом з «Укрпоштою» з’єднали тисячі сердець, відправивши більше 3000 замовлень на всі континенти, окрім Антарктиди (але хлопці жартують, що це тільки поки що, адже на українській станції Вернандського також є поштове відділення і це лише питання часу).
Цих та ще багато інших підприємців по всій країні — зовні різних за підходами, життєвими обставинами, типами товарів, розмірами бізнесів — об’єднує одне: вони сьогодні формують новий пласт мікро- та малого бізнесу.
Вони — яскраві приклади глобалізації, коли фізичні кордони між країнами втрачають межі і місце проживання не має значення. Адже доступ до глобальних ринків відкривають в інтернеті торгові платформи Amazon, eBay, Etsy, Shopify, Joom, а також соціальні мережі Facebook, Instagram.
- Читайте також: Коронавірус вдарив по бізнесу Adidas та Puma в Азії
За оцінками учасників ринку логістики та фінансових сервісів, 2019 року невеликі українські підприємці продали за кордон кінцевим споживачам через інструменти інтернет-торгівлі товарів на понад $350 млн.
Сьогодні на Etsy, ключовій платформі для хендмейдерів, майже 1 млн виставлених товарів для активного продажу від 6+ тисяч продавців. Українці — активісти на американських та європейських платформах Amazon та eBay, хоча інші торгові платформи просто не відкривають свою інформацію для публічного доступу.
Так званий е-Export — гарний драйвер для МСБ, і це добре розуміємо ми, в «Укрпошті». Саме тому робимо все можливе для того, аби таких мікроекспортерів стало якомога більше.
«Укрпошта» як член другої найстарішої міжнародної організації в світі — Всесвітнього поштового союзу, до якої протягом останніх 145 років входить 192 національних поштових оператори із загальною кількістю 5,3 млн співробітників, може запропонувати спрощене митне оформлення та доступ з будь-якого українського села до будь-якої точки на планеті.
В усіх обласних центрах України пройдуть безкоштовні 8-годинні сесії щодо торгівлі на Amazon, Etsy, eBay, Shopify, Joom та ін.
Саме тому поштовий канал є основою для е-Export по всьому світу. Однак для того, аби потреба відправляти стала очевидною, українські виробники мають розуміти цей новий канал збуту товару на експорт.
Тому з 13 березня стартує великий відкритий навчальний марафон E-Export School від «Укрпошти», який триватиме до 1 жовтня. В усіх обласних центрах України — від Кропивницького до Луцька, від Чернігова до Миколаєва, від Івано-Франківська до Краматорська — пройдуть безкоштовні 8-годинні сесії, під час яких експерти розповідатимуть про торгівлю на Amazon, Etsy, eBay, Shopify, Joom та ін.
Планується охопити найважливіші юридичні, фінансові, логістичні та маркетингові особливості обслуговування клієнтів. Деталі програми за посиланням.
Не відкладайте мрію в довгий ящик — просто зробіть перший крок!
Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора