Американський письменник та радник з особистих фінансів Раміт Сеті в своєму блозі розповідає про те, як отримувати прибуток щодня від різних онлайн-бізнесів, зокрема, створення подкастів.
Подкаст – це аудіошоу, яке охоплює різні теми, від розваг і освіти до бізнесу та особистого розвитку.
«Створити власний подкаст — це, безумовно, одна з найкращих речей, які я коли-небудь робив у професійному та особистому плані. Я не тільки можу заробляти на цьому щодня, це також дає мені змогу спілкуватися та потужно взаємодіяти зі своєю аудиторією», — розповідає Раміт Сеті.
Щоб створити власний подкаст, вам знадобиться кілька основних компонентів:
- Придбайте надійний мікрофон і навушники, щоб забезпечити високу якість звуку.
- Виберіть платформу для розміщення подкастів, наприклад, Apple Podcasts, Spotify і Google Podcasts.
- Визначте нішу та цільову аудиторію свого подкасту.
- Подумайте, яку цінність ви можете запропонувати своїм слухачам і як ви можете виділитися з-поміж інших шоу в тій же категорії.
«Розробка привабливої та унікальної концепції подкасту допоможе залучити лояльних підписників і потенційних спонсорів», — наголошує письменник.
За словами Раміта Сеті, щоденне заробляння грошей за допомогою подкастингу зазвичай передбачає поєднання декількох стратегій.
Що приносить дохід для автора подкасту
- Спонсорство та реклама: у міру того, як ваш подкаст набуває популярності та приваблює аудиторію, бренди можуть звертатися до вас з пропозиціями про спонсорство або рекламу. «Ці партнерства можуть приносити дохід залежно від кількості завантажень або прослуховування ваших епізодів», — зазначає фінансовий радник.
- Партнерський маркетинг: рекламуйте продукти чи послуги, що відповідають темі вашого подкасту, за допомогою партнерського маркетингу. «Коли ваші слухачі роблять покупку за вашим унікальним партнерським посиланням, ви отримуєте комісію», — додає він.
- Преміальний вміст: підписки можуть забезпечити стабільне джерело доходу. «Тож спробуйте пропонувати своїм лояльним підписникам ексклюзивний, преміум-контент або бонусні епізоди за щомісячну плату», — пропонує Раміт Сеті.
- Краудфандинг: залучайте свою аудиторію через краудфандингові платформи, як-от Patreon, де шанувальники можуть підтримати ваш подкаст щомісячними пожертвами в обмін на бонуси та доступ за лаштунки.
- Події в прямому ефірі та товари: організовуйте події в прямому ефірі або продавайте фірмові товари, як-от футболки, чашки чи наклейки, щоб отримати додаткові джерела доходу.